De verandering van de huisstijl en de nieuwe website zijn de eerste zichtbare stappen op weg naar de nieuwe identiteit van Reset. “Wij vonden het de hoogste tijd om onze website en huisstijl te vernieuwen”, aldus Roland Ketel, directeur van Reset. “Met de lancering van de nieuwe website willen wij duidelijk aangeven waar de focus van Reset op ligt. Op korte termijn zullen wij echter ook een grote update uitvoeren, waarbij we al onze andere producten en diensten gaan toevoegen.”

Nieuwe website

De website van Reset heeft ook een zogenoemd “responsive design”, zodat de website zich aanpast aan het gebruikte schermformaat van de bezoeker.

Jeffrey van Maurik, Marketing & Communicatie Coördinator van Reset: “De nieuwe website van Reset is de start van een platform waarop wij al onze producten en diensten kunnen presenteren. We zullen dat uiteraard in tekst doen, maar waar mogelijk ook zoveel mogelijk in (bewegend) beeld. De nieuwe website is niet alleen bedoeld voor nieuwe, maar ook voor al onze bestaande klanten. Via onze nieuwe contactpagina is het bijvoorbeeld gemakkelijker om de gegevens van één van onze medewerkers te vinden en ook zullen wij geregeld interessant nieuws plaatsen.”

Nieuw logo Simplexxion