/, Blog, Informatie/Reset lanceert Reset Dashboard

Reset lanceert Reset Dashboard

Reset Dashboard

Afgelopen jaar hebben onze softwareontwikkelaars hard gewerkt om een portaal voor onze klanten te ontwikkelen en op te leveren. Met het Reset Dashboard geven we onze klanten volledige transparantie in onze dienstverlening. Vanaf 1 november is het dashboard in productie genomen en kunnen onze klanten er op inloggen.

De ontwikkeling en oplevering van het Reset Dashboard is door verschillende afdelingen binnen Reset grondig uitgewerkt en getest. Sinds 12 oktober zijn enkele van onze klanten op het portaal geïntroduceerd en is de testperiode gestart. Vanaf 1 november is het dashboard in productie genomen en kunnen onze klanten, na een uitnodigingsmail van Reset, op het dashboard inloggen.

Functionaliteiten

Met dit portaal geven we onze klanten o.a. inzicht in lopende projecturen en tickets en kunnen zij zelf tickets aanmaken of aanvullen. Ook is er de mogelijkheid om facturen in te zien, contact op te nemen met de servicedesk via de geïntegreerde chatfunctie en is in een oogopslag te zien wie de contactpersoon is binnen de organisatie.

“Persoonlijke aandacht vinden wij belangrijk in onze dienstverlening waardoor wij graag op een transparante en open manier met onze klanten werken. Het Reset Dashboard ondersteunt deze manier van werken en draagt bij aan een intensievere samenwerking met onze klanten. Het dashboard biedt veel mogelijkheden tot uitbreiding zoals bijvoorbeeld een koppeling met onze diensten.”- Rob Aalders, Directeur.

2017-11-02T11:07:30+00:00 1 november 2017|Bedrijfsnieuws, Blog, Informatie|