Altijd en overal toegang tot uw online werkplek

Een moderne en dynamische onderneming vraagt om de flexibiliteit van haar werknemers. Aan de andere kant willen werknemers steeds vaker een eigen invulling geven aan werktijden en werklocaties. U wilt dan ook dat uw data en applicaties altijd en overal voor uw medewerkers beschikbaar zijn. Om dit binnen uw organisatie te realiseren bieden wij Cloud Desktop aan: een beveiligde en volledig beheerde online werkplek die draait op de cloud van Reset.

Wat krijgt u met Cloud Desktop?

De werking van Cloud Desktop is simpel: u kunt met elk apparaat (Windows- of Mac-computers, Android- of iOS-tablets) via internet inloggen op een eigen Windows-omgeving. Hier heeft u direct toegang tot uw data en applicaties. Eénmaal ingelogd heeft u dezelfde mogelijkheden als dat u gewend bent met een Windows-omgeving die lokaal op uw pc draait.

Windows-omgeving

Windows-omgeving

Met Cloud Desktop krijgt u een eigen Windows-omgeving met een bureaublad, schijfruimte voor uw documenten en alle applicaties die u nodig heeft. U kunt hier met elk apparaat snel en eenvoudig op inloggen.

Software

Software

Wij leveren diverse applicaties mee die vrijwel onmisbaar zijn binnen iedere branche. Heeft u specifieke bedrijfssoftware nodig? Wij kunnen ervoor zorgen dat deze ook beschikbaar zijn binnen uw online werkplek.

Beveiliging

Beveiliging

Wij zorgen in ons datacenter niet alleen voor de juiste fysieke beveiligingsmaatregelen, maar ook voor bescherming tegen cyberdreigingen. Zo weet u dat uw bestanden in goede handen zijn.

Overzicht

Overzicht

Data wordt opgeslagen binnen de Cloud Desktop in plaats van op pc’s of mobiele apparaten van uw werknemers. Hierdoor zijn gevoelige bestanden veel beter beschermd tegen verlies of diefstal.

Automatische back-up

Automatische back-up

Wij maken standaard en dagelijks een back-up van alle bestanden binnen uw Cloud Desktop. Zo kunt u nooit iets kwijtraken en heeft u geen aparte back-upoplossing meer nodig.

Onderhoud

Onderhoud

Met Cloud Desktop heeft u zelf geen eigen servers meer nodig. Wij doen in ons datacenter dan ook altijd en tijdig de juiste aanpassingen aan onze infrastructuur om uw Cloud Desktop werkend, veilig en up-to-date te houden.


Inclusief alle functies van Cloud Opslag

Met Cloud Opslag biedt Reset een veilige oplossing aan voor bestandsdeling en -synchronisatie binnen uw organisatie. Hierdoor kunnen uw werknemers met hetzelfde gemak als andere clouddiensten (zoals Dropbox, OneDrive of Google Drive) bestanden uitwisselen, maar loopt u veel minder risico op verlies of misbruik van uw gegevens.

Meer informatie over Cloud Opslag

Minder kosten en schaalbaar

Met Cloud Desktop hoeft u geen investeringen meer te doen in kostbare servers en licenties. Ook het onderhoud aan uw werkplekken is inbegrepen: wij voeren standaard updates en patches uit en doen aanpassingen wanneer die nodig zijn. U betaalt per gebruiker een vast bedrag per maand, waardoor de kosten voor uw ICT een stuk voorspelbaarder en overzichtelijker worden. Zo kunt u met een Cloud Desktop uw medewerkers sneller en voordeliger voorzien van een volledige en nieuwe werkplek.

Belangrijkste voordelen van Cloud Desktop

Altijd en overal toegankelijk

Met een Cloud Desktop van Reset heeft u altijd en overal uw data en applicaties bij de hand. Uw werknemers kunnen met al hun pc’s en mobiele apparaten inloggen en dus werken.

High availability

Onze systemen maken gebruik van geavanceerde technologieën om beschikbaarheidsrisico’s uit te sluiten. Bij eventuele uitval van hardware bijvoorbeeld neemt andere hardware de lopende operaties automatisch over.

Vertrouwde functies

Iedere gebruiker krijgt de beschikking over een Windows-omgeving, (uitbreidbare) opslag en een bundel met gratis applicaties. Indien gewenst kunnen wij uw specifieke bedrijfssoftware ook werkend maken binnen uw Cloud Desktop.

Beveiliging

Wij zorgen ervoor dat dat uw belangrijke data opgeslagen wordt in een professioneel ingericht, redundant en goed beveiligd datacenter. Ook houden wij uw data en applicaties virus- en spamvrij.

Back-up van data

Het verliezen van belangrijke data kan voor veel risico’s zorgen binnen uw organisatie. Met Cloud Desktop wordt automatisch al uw data door ons geback-upt. Zo kunt u nooit uw data kwijtraken.

Schaalbaarheid

U kunt het aantal gebruikers of de hoeveelheid opslagruimte binnen uw Cloud Desktop per maand aanpassen. Zo kunt u snel inspelen op de groei van uw organisatie.

Ondersteuning

Wij monitoren 24×7 al onze clouddiensten. Bovendien zijn we altijd telefonisch bereikbaar om al uw vragen over Cloud Desktop te beantwoorden.

Geen hoge investeringen

U hoeft geen hoge investering in servers of andere hardware te doen. Daarnaast betaalt u alleen voor de diensten die u ook daadwerkelijk gebruikt.

Werkplekken en oplossingen in de cloud

Uw belangrijke databestanden in ons beveiligd datacenter.

Bekijk al onze cloudoplossingen

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik verbinding met mijn Cloud Desktop?

U kunt op verschillende manieren en apparaten toegang krijgen tot uw Cloud Desktop. Bekijk onze overzichtspagina met Veelgestelde vragen over Cloud Desktop om eenvoudig en met enkele stappen verbinding te maken.

Welke software krijg ik met Cloud Desktop?

Met Cloud Desktop krijgt u een eigen Windows-omgeving met een bundel van gratis applicaties. Tegen een maandelijkse meerprijs kunt u ook Microsoft Office toevoegen aan uw online werkplek.

Waar bevinden mijn data en applicaties zich?

Uw data wordt opgeslagen in een professioneel ingericht, redundant en goed beveiligd datacenter. Ons datacenter SmartDC is uitgerust met diverse voorzieningen, waaronder airconditioning, netwerkverbindingen en (nood)stroomvoorzieningen. Bovendien zijn deze voorzieningen redundant uitgevoerd: ze zijn dubbel uitgevoerd om ervoor te zorgen dat er niets mis gaat indien er een systeem mocht falen.

Terug naar boven