Cloud Intern
Behoud de volledige controle over uw eigen cloudomgeving.

Onze systemen maken gebruik van geavanceerde technologieën om beschikbaarheidsrisico’s uit te sluiten. Bij uitval bijvoorbeeld neemt andere hardware de lopende operaties automatisch over. En onze cloud heeft nog meer voordelen.

Voordelen

Uw eigen cloud op uw eigen locatie

Wellicht geeft u toch de voorkeur om (een deel van) uw eigen ICT-infrastructuur intern te houden. Door voor Cloud Intern te kiezen behoudt u de controle over waar uw gevoelige bedrijfsgegevens en bedrijfskritische applicaties opgeslagen worden. U krijgt echter wél alle voordelen van publieke cloudcomputing, zoals schaalbaarheid en back-up.

Bij Cloud Intern ontwerpen en realiseren wij een cloudomgeving exclusief voor uw organisatie. Indien gewenst, kunnen wij uw eigen cloudomgeving ook koppelen aan andere (publieke) cloud-infrastructuren. Reset biedt hiermee organisaties toegang tot alle voordelen van de verschillende cloud-varianten, maar wel op maat gemaakt voor de specifieke eisen en wensen van de organisatie.

Wat kost Cloud Intern?


Wij creëren voor uw bedrijf een private cloud met servers in uw eigen werkomgeving.


Combinatie van servers op locatie en datacenter
Uw eigen applicaties
Basissoftware met o.a. OpenOffice en Adobe Reader

€ 60,00 per maand / gebruiker*
    • Eénmalige setupkosten
      € 100,00 per gebruiker
      €1000,00 per server
    • Maandelijkse serverkosten
      € 100,00 per maand
    • Maandelijkse verbruikskosten
      € 1,00 per GB

De voordelen van Cloud Intern

+ Alle data en applicaties altijd bereikbaar vanaf elk device

Met een cloudoplossing van Reset heeft u altijd en overal uw applicaties of desktop bij de hand. Uw werknemers kunnen veilig met eigen smartphones, PC’s, thin clients en tablets werken.

+ U behoudt de volledige controle over waar uw data opgeslagen wordt

U krijgt op uw eigen locatie infrastructuur waar uw applicaties en bestandsgegevens opgeslagen kunnen worden. Wij kunnen echter ook koppelingen maken met andere cloud-infrastructuren.

Veelgestelde vragen

Welke software krijg ik?

Met Cloud Intern krijgt u een Windows-omgeving (met Metro- en touchscreen-interface) en het basispakket met software. Hierin zit onder meer Apache OpenOffice, PDF Creator, Adobe Reader en Google Chrome. Tevens kunnen wij ervoor zorgen dat de software die u reeds gebruikt en in bezit heeft ook draait in uw cloudomgeving.

Waar bevinden mijn data en applicaties zich?

Uw gegevens bevinden zich standaard op de infrastructuur binnen uw eigen bedrijfspand. Wij kunnen echter ook koppelingen maken met andere cloud-infrastructuren.

Rick Hebing

Accountmanager
0174 200 301

Heeft u vragen?

Stel hier direct uw vraag of bel ons gerust.
Hugo Peltenburg

Accountmanager

088 707 1706
  • Contactgegevens

  • Welke vraag heeft u?

Terug naar boven
Menu