Maak uw systemen en netwerk onze prioriteit

Een goed werkende ICT-omgeving is onmisbaar in vrijwel iedere organisatie. Toch is het voor veel MKB onhaalbaar om een eigen ICT-afdeling met personeel op te zetten. Reset kan het volledige beheer van uw bedrijfsnetwerk uit handen nemen en uw systemen pro-actief beheren. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid voor grootzakelijke bedrijven aan om ICT-afdelingen van de juiste ondersteuning te voorzien.

Reset kan in overleg met uw organisatie het ideale beheerplan voor u opstellen. Onze Heartbeat Monitoring en Servicedesk staan daarbij centraal, maar mogelijk wilt u ook periodiek gebruik maken van onze onderhouds- of reparatieservice. Wij gaan altijd uit van de wensen en eisen van uw organisatie en kunnen door middel van een SLA (Service Level Agreement) tevens het gewenste service- en supportniveau met u vastleggen.

Heartbeat Monitoring

Door middel van onze Heartbeat-software, houdt Reset uw systemen op afstand in de gaten en controleren wij real-time op complicaties met uw hard- en software.

Servicedesk

Loopt u desondanks zelf tegen problemen met hard- en software aan, dan staat onze Servicedesk altijd (24 uur per dag en 7 dagen per week) voor u klaar.

SLA

Wij kunnen met al onze klanten een SLA (Service Level Agreement) afsluiten, zodat u altijd weet welke kwaliteit en prestaties u van ons kunt verwachten. Hierin kunt u tevens vastleggen welke onderdelen van uw ICT-omgeving de hoogste prioriteit hebben.

Hugo Peltenburg

Accountmanager
088-7071706

Heeft u vragen?

Stel hier direct uw vraag of bel ons gerust.
Rick Hebing

Accountmanager

088-7071717
  • Contactgegevens

  • Welke vraag heeft u?

Terug naar boven
Menu