Maak uw systemen en netwerk onze prioriteit

Een goed werkende ICT-omgeving is onmisbaar in vrijwel iedere organisatie. Toch is het voor veel MKB onhaalbaar om een eigen ICT-afdeling met personeel op te zetten. Reset kan het volledige beheer van uw bedrijfsnetwerk uit handen nemen en uw systemen pro-actief beheren. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid voor grootzakelijke bedrijven aan om ICT-afdelingen van de juiste ondersteuning te voorzien.

Reset kan in overleg met uw organisatie het ideale beheerplan voor u opstellen. Onze Heartbeat Monitoring en Servicedesk staan daarbij centraal, maar mogelijk wilt u ook periodiek gebruik maken van onze onderhouds- of reparatieservice. Wij gaan altijd uit van de wensen en eisen van uw organisatie en kunnen door middel van een SLA (Service Level Agreement) tevens het gewenste service- en supportniveau met u vastleggen.


Duidelijke afspraken met een SLA

Naast onze reguliere overeenkomsten kunnen wij ook een Service Level Agreement (SLA) voor uw organisatie opstellen. Bij grotere of veeleisende organisaties zien we een SLA als een belangrijke extra van onze dienstverleningsovereenkomst, zodat we eerlijke en heldere afspraken kunnen maken over de inhoud en kwaliteit van onze diensten. We stellen een SLA dan ook graag op aan de hand van uw behoefte en houden het hierbij altijd zo praktisch mogelijk. Geen ellenlange opsommingen van procedures en voorwaarden, maar een goed overzicht van de belangrijkste factoren binnen uw ICT-omgeving en een duidelijke uitleg van hoe we hier de beste zorg voor gaan dragen.

Terug naar boven