Wij staan klaar voor uw storingen of problemen

Indien u te maken krijgt met een storing of calamiteiten, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Of het nu gaat om een PC die weigert op te starten of een e-mailprogramma dat niet meer goed functioneert: onze deskundige Servicedesk staat voor u klaar om al uw problemen op te vangen. Vervolgens zullen wij u hulp op afstand verlenen of plannen wij een afspraak in, zodat één van onze Engineers het probleem op locatie kan oplossen.

Altijd de juiste ondersteuning

Wij staan altijd voor u klaar.

Servicedesk

Servicedesk

Meld ons direct uw problemen, storingen of mutaties.

Hulp op afstand

Hulp op afstand

Geef ons tijdelijk en veilig
toegang tot uw pc.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Ga zelf snel (weer) aan de slag
met onze producten.

Verhelpen van storingen en problemen

Iedere storing of probleem is uiteraard vervelend. Reset biedt echter altijd een passende manier aan om ze op te lossen. Onze jarenlange ervaring geeft ons het vermogen om snel te kunnen schakelen en naar de oplossing toe te werken. Bovendien bent u met Reset niet afhankelijk van één beheerder, maar bent u verzekerd van de diensten en know-how van een heel team.

Hulp op afstand

Om kleine problemen met hoge prioriteit snel te verhelpen kunnen wij in opdracht van onze klanten snel systemen op afstand overnemen met Heartbeat Monitoring. Bent u geen vaste klant van ons, dan kunt u ons door middel van onze ‘Online Support Cliënt’ toegang tot uw ICT-omgeving verlenen. Met onze hulp op afstand bent u altijd verzekerd van een snelle oplossing. Als u telefonisch contact met ons opneemt verzoeken wij u op de oranje knop ‘Support’ (rechtsboven op onze website) te drukken en daarna ‘Hulp op afstand’ te kiezen. Er wordt vervolgens een verbinding gemaakt, waarna wij uw pc over kunnen nemen. U kunt daarna op uw pc meekijken met de werkzaamheden die wij op uw pc uitvoeren.

Op locatie

Voor zaken die niet op afstand kunnen worden gerealiseerd, wordt een afspraak gemaakt om langs te komen op uw locatie. Een medewerker van onze technische dienst zal zelfstandig aan het werk gaan, zodat u ongehinderd uw eigen werkzaamheden voort kunt zetten. Er zal, indien mogelijk, ook vooraf worden aangegeven hoeveel tijd het geplande onderhoud vermoedelijk in beslag gaat nemen.

Overzicht

Nadat de werkzaamheden zijn verricht zullen deze verwerkt worden in het ticket en ontvangt u deze per e-mail. Zo kunt u rustig nalezen welke werkzaamheden er zijn uitgevoerd en welke oplossing wij voor uw probleem hadden.

Bereikbaarheid

Wij begrijpen dat het voor u van groot belang is dat wij altijd bereikbaar zijn. Onze Servicedesk is altijd telefonisch beschikbaar om uw storingen of calamiteiten op te nemen, 24 uur per dag en 7 dagen per week.

’s Avonds en ‘s nachts

Heeft u na kantoortijden te maken met calamiteiten of storingen die spoedig verholpen dienen te worden? Tussen 08:00 en 17:30 uur krijgt u direct één van onze medewerkers te spreken, terwijl u tussen 17:30 en 08:00 uur ‘optie 1’ kiest. U wordt vervolgens doorverbonden met één van onze medewerkers.

Hugo Peltenburg

Accountmanager
088 707 1706

Heeft u vragen?

Stel hier direct uw vraag of bel ons gerust.
Rick Hebing

Accountmanager

0174 200 301
  • Contactgegevens

  • Welke vraag heeft u?

Terug naar boven
Menu