Wij staan klaar voor al uw vragen of storingen

Of u nu een vraag over hard- of software heeft of te maken krijgt met een storing: Reset biedt altijd een passende manier aan om het op te lossen. Onze jarenlange ervaring geeft ons het vermogen om snel te kunnen schakelen en naar de oplossing toe te werken. Bovendien bent u met Reset niet afhankelijk van één enkele systeembeheerder, maar bent u verzekerd van de diensten en know-how van een heel team.

Wat doet de Servicedesk?

Onze deskundige Servicedesk staat voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden of storingen op te vangen. Vervolgens zullen wij u hulp op afstand verlenen of plannen wij een afspraak in, zodat één van onze Engineers het probleem op locatie kan verhelpen.

Hulp op afstand

Om problemen met hoge prioriteit snel op te lossen kunnen wij in opdracht van onze klanten snel systemen op afstand overnemen met Heartbeat Monitoring. Bent u geen vaste klant van ons, dan kunt u ons door middel van onze remote support tool toegang tot uw ICT-omgeving verlenen. Met onze hulp op afstand bent u altijd verzekerd van een snelle oplossing. Als u telefonisch contact met ons opneemt verzoeken wij u op de oranje knop ‘Support’ (rechtsboven op onze website) te klikken en daarna ‘Hulp op afstand’ te kiezen. Er wordt vervolgens een verbinding gemaakt, waarna wij uw pc over kunnen nemen. U kunt daarna op uw pc meekijken met de werkzaamheden die wij op uw pc uitvoeren.

Op locatie

Voor zaken die niet op afstand kunnen worden gerealiseerd, wordt een afspraak gemaakt om langs te komen op uw locatie. Een medewerker van onze technische dienst zal zelfstandig aan het werk gaan, zodat u ongehinderd uw eigen werkzaamheden voort kunt zetten. Er zal, indien mogelijk, ook vooraf worden aangegeven hoeveel tijd het geplande onderhoud in beslag gaat nemen.

Overzicht en tickets

Nadat de werkzaamheden zijn voltooid zullen deze verwerkt worden in een zogenaamde ticket en ontvangt u deze per e-mail. In deze ticket kunt u rustig nalezen welke werkzaamheden er zijn uitgevoerd en welke oplossing wij voor uw probleem hebben gevonden. Zo weet u niet alleen wanneer een probleem is verholpen, maar ook wat er precies gedaan is.

Bereikbaarheid

Voor al uw vragen of storingen kunt u op maandag tot en met vrijdag vanaf 07:00 uur tot en met 21:00 uur terecht bij onze Servicedesk. Bovendien kunt u op verschillende manieren met ons in contact komen. Wij zijn uiteraard via de telefoon en e-mail beschikbaar, maar u kunt ook met ons chatten via Whatsapp of onze website.

Storingslijn

Zijn er na 21:00 uur of in het weekend zaken die niet kunnen wachten? Dan kunt u ons altijd telefonisch bereiken. U wordt dan zo snel mogelijk doorverbonden met één van onze medewerkers.

Reset Nederland

Whatsapp: 06 3222 7777
Telefoon: 088 7071 700
E-mail: servicedesk.nederland@reset.nl
Supportpagina: reset.nl/support

Reset Westland

Whatsapp: 06 3222 8888
Telefoon: 0174 200 300
E-mail: servicedesk.westland@reset.nl
Supportpagina: reset.nl/support

Terug naar boven