//“Ik vind het leuk om mij te ontwikkelen in de ICT-branche”

“Ik vind het leuk om mij te ontwikkelen in de ICT-branche”

Jeany Toutenburg is bij Reset werkzaam als Receptioniste. Als eerste aanspreekpunt voor klanten vervult ze een belangrijke rol in het bedrijf. Naast het verzorgen van de bedrijfslunch houdt ze zich vooral bezig met de administratie. We stellen deze onmisbare multitasker graag aan u voor.

Waardoor ben je in de ICT gaan werken?

“Reset is een groeiend bedrijf met jonge mensen in een totaal andere sector dan waar ik tot nu toe ervaring mee heb gehad. Dat is wat mij aantrok toen de vacature op mijn pad kwam. We leven op dit moment in een wereld waar de technologie razend snel verder ontwikkeld en ik wilde daarin niet achterblijven. Een voor mij vrij ‘bekende’ functie in een totaal andere werkomgeving is een uitgelezen kans om mijn kennis uit te breiden.”

Hoe ziet een gemiddelde werkdag voor jou eruit?

“Bij binnenkomst zorg ik samen met mijn collega Mandy dat alles in de keuken wordt voorbereid voor die dag. Vervolgens bestaat mijn dag uit diverse werkzaamheden zoals het ontvangen van klanten en leveranciers, het beantwoorden van de telefoon maar ook het klaarzetten van de dagelijkse lunch voor onze medewerkers. Daarnaast houd ik mij steeds meer bezig met administratieve taken. Dit aspect vind ik erg leuk om te doen en dat is dan ook de richting waarin ik mij wil gaan ontwikkelen.”

Wat maakt het voor jou leuk om bij Reset te werken?

“Ik leer iedere dag wel weer wat nieuws en ik vind het een uitdaging om in de ICT-branche werkzaam te zijn. Het werk is daarnaast afwisselend en nooit saai! En het is een heel gezellig team, dat maakt het werken ook leuk.”

Waarvoor en wanneer kunnen klanten bij jou terecht?

“Klanten komen bij binnenkomst als eerste bij de receptie terecht. Natuurlijk voorzie ik ze dan van een lekker kopje koffie of thee terwijl ik ze aanmeld voor hun afspraak. Ook telefonisch zorg ik dat klanten bij de juiste persoon terecht komen. En zo kunnen klanten met al hun vragen bij me terecht. Ik kan ze niet altijd direct een antwoord geven, maar ik kan er wel voor zorgen dat ze zo snel mogelijk bij die persoon uitkomen die dat wel kan.”

Wat is het mooiste project waar je het afgelopen jaar aan hebt mogen werken?

“Toen Reset begin dit jaar verhuisde naar dit nieuwe pand is er een start gemaakt met een georganiseerde bedrijfskantine. Ik heb vanaf het begin af aan geholpen met het opzetten hiervan. Mijn werkervaring als teamleidster in een bakkersfiliaal kwam hierbij goed van pas. Inmiddels draait de bedrijfskantine op volle toeren en hebben we iedere dag vrolijke gezichten bij de lunch. Het was ontzettend leuk om dit project op te zetten.”

Welk klusje vind je vreselijk om te doen?

“Ik vind niets echt vreselijk, natuurlijk zijn er wel minder leuke klusjes zoals een kapotte vuilniszak verwisselen. Maar dat is van veel mensen een grote ergernis denk ik.”

Wat is de grootste blunder die je ooit tijdens werk gemaakt hebt?

“Dat ik de telefoon ophing in plaats van door te verbinden. Oeps!”

2017-06-20T15:25:20+00:00 4 juni 2017|Interviews|