/World Horti Center en Demokwekerij Westland
World Horti Center en Demokwekerij Westland 2017-11-21T14:29:17+00:00

Project Description

World Horti Center en Demokwekerij Westland
Reset verwelkomt deze twee toonaangevende organisaties als nieuwe klant

Het World Horti Center is het belangrijkste innovatiecentrum van de internationale glastuinbouwsector. Een toonaangevende locatie waar bedrijfsleven, onderwijs en overheid samen innoveren, verbinden en creëren.

Demokwekerij Westland is gevestigd in het World Horti Center en sluit met haar vooruitstrevende teelt- en techniekinnovaties voor de nationale en internationale glastuinbouw naadloos aan bij deze inspirerende nieuwe locatie.

Voor het World Horti Center faciliteren wij zowel het openbare Wi-Fi netwerk als een bekabeld intern netwerk voor meerdere huurders. Met behulp van speciale Wi-Fi inmeet apparatuur hebben wij een spectrumanalyse uitgevoerd en in kaart gebracht waar accespoints nodig zijn om een goede dekking te realiseren. Hierdoor kunnen bezoekers van zowel de kantoren, bedrijfstuinen als openbare ruimtes gebruik maken van Wi-Fi.  Voor de bedrijven die in het Word Horti Center gevestigd zijn hebben wij daarnaast ook een eigen interne netwerkverbinding opgeleverd.

Bij Demokwekerij Westland verzorgen wij daarnaast ook het lokale systeembeheer wat inhoudt dat we periodiek onderhoud aan hun systemen zullen uitvoeren om alles up-to-date te houden. Ook implementeerden wij succesvol het veilig inloggen met ons Two-Factor Authentication product. Hiermee creëerden wij een tweede beveiligingslaag bij het inloggen van gebruikers waardoor kwaadwillenden nooit zomaar toegang kunnen krijgen tot bedrijfsinformatie.

Wij vinden het een eer dat zowel het World Horti Center als Demokwekerij Westland voor Reset hebben gekozen en wij hopen op een prettige samenwerking in de toekomst.

“Het World Horti Center en Demokwekerij Westland zetten de regio Westland op de kaart. Het is mooi om bij dit project betrokken te zijn en wij zullen ons continu blijven inzetten om de beste service te bieden.”

Rick Hebing
Rick HebingAccountmanager

Project Details