Servicedesk 2017-07-06T21:42:47+00:00

Servicedesk

Bespaar kostbare tijd door uw servicedesk uit te besteden

Uw servicedesk is een belangrijk onderdeel van uw organisatie. Het is een afdeling die continu de beste prestaties moet leveren om uw klanten zo goed mogelijk te woord te staan. Het is daarom van groot belang dat de medewerkers die uw servicedesk beheren over juiste kennis en tools beschikken. Reset bied u de mogelijkheid om uw servicedesk uit te besteden zonder daarbij uw eigen identiteit uit het oog te verliezen.

Heeft u advies nodig? Bel met een productspecialist.

 088 7071 700

Ervaren hoe het werkt?




Forse tijdsbesparing

U medewerkers kunnen verder met hun werkzaamheden zonder verstoringen

Professionele ondersteuning

Onze servicedesk wordt beheerd door gecertificeerde IT-specialisten

Gemakkelijk overstappen

Stap over zonder moeite. Wij regelen alles.

Geen hoge investeringen

U betaalt een vast, laag bedrag per maand.

Ruime openingstijden

Standaard bereikbaar van 7.00 tot 21.00. Uitbreiding mogelijk.

Servicedesk uitbesteden in de praktijk

De Reset servicedesk is een servicedesk gevestigd op onze locatie, die ingezet wordt voor meerdere organisaties. Door te werken met vaste klantteams en gespecialiseerde medewerkers kunnen we een uitstekende klantervaring bieden. Daarnaast werken er op onze servicedesk gekwalificeerde medewerkers met ruime IT-kennis zodat we  alle vragen van uw klanten direct op kunnen lossen. Op deze manier komen enkel de gecompliceerde vraagstukken bij uw medewerkers terecht zodat ze zo min mogelijk gestoord worden tijdens hun werkzaamheden.

Standaard is de servicedesk telefonisch te bereiken van 07.00 tot 21.00, desgewenst is uitbreiding hierop mogelijk. U wilt dat uw servicedesk ook bereikbaar is via Whatsapp of Chat? Ook dit kunnen we realiseren. Er zijn meerdere mogelijkheden, die we graag aan u toelichten.