Functionaliteiten 2017-06-30T12:06:30+00:00

Ga naar Cloud VoIP

De functies van Cloud VoIP

Systeemkoppelingen en integraties

Organisaties willen steeds meer data beschikbaar hebben en digitale diensten aan elkaar verbinden. Onze telefooncentrale biedt niet alleen gegevens over het gebruik van uw telefonie, maar laat zich ook gemakkelijk aansluiten op andere applicaties of platformen, zoals CRM- of ERP-pakketten.

Bekijk onze Systeemkoppelingen en Integraties

Dashboard

Wij bieden een desktopapplicatie aan waarmee u extra functies voor uw telefooncentrale krijgt. Zo kunt u zien of collega’s beschikbaar zijn, gesprekshistorie opvragen of toegang krijgen tot een adressenboek.

Belgroepen

Wilt u dat er meerdere telefoons overgaan wanneer uw organisatie of afdeling gebeld wordt? Of wilt u dat eerst telefoon A overgaat en vervolgens pas telefoon B? Samen met Reset stellen we altijd het ideale belplan voor uw werknemers samen.

Follow-me

Uw werknemers kunnen op alle toestellen die aangesloten zijn op uw telefooncentrale zich aanmelden. Hierdoor kunnen ze met een vast nummer overal bereikbaar zijn, ook met flexplekken en thuiswerken.

Keuzemenu’s

Met een keuzemenu kunt u klanten of relaties direct naar de juiste persoon of afdeling dirigeren (“Kies 1 voor …, kies 2 voor … of kies 3 voor …”).

Voiceprompts

Door middel van ingesproken teksten kunt u bellers welkom heten of meer informatie geven. Deze teksten zijn zelf in te spreken, maar wij kunnen ook uw teksten professioneel inspreken.

Gespreksopname

Alle gesprekken die via uw telefooncentrale worden verwerkt kunnen worden opgenomen. Nadat het gesprek is beëindigd kan een gesprek automatisch opgeslagen worden in een map, maar ook worden geupload naar uw CRM pakket.

Doorschakelen

Bent u tijdelijk niet bereikbaar via uw telefooncentrale? Dan kunt u inkomende gesprekken automatisch doorschakelen naar een ander (mobiel) nummer.

Openingstijden

U kunt precies aangeven wanneer uw werknemers bereikbaar zijn en uw belplan actief moet zijn. Buiten uw kantoortijden om kunt u andere functies activeren.

Wachtmuziek

Met wachtmuziek en informatie over hoeveel wachtenden er zijn geeft u op professionele wijze een positievere wending aan het niet direct kunnen beantwoorden.

Lijnidentificatie

U kunt uw werknemers door middel van ingesproken teksten beter laten anticiperen op inkomende gesprekken. Zo kan een werknemer te weten komen voor welk doeleinde een telefoontje binnenkomt.

Telefonisch vergaderen

Met deze functie kunt u meerdere gebruikers toevoegen aan één gesprek en telefonisch vergaderen. Dit kunt u zowel doen met interne als externe telefoonnummers.

Analoge apparaten

Uw telefooncentrale kan ook gekoppeld worden met apparaten die nog over een (verouderde) analoge aansluiting beschikken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan slagbomen, lifttoestellen of deuropeners.

Uitbelplan

Wanneer uw organisatie over meerdere telefoonnummers beschikt, kunt u per uitgaande oproep zelf bepalen welk telefoonnummer de ontvanger ziet verschijnen.

Voicemail naar e-mail

Laat een ingesproken Voicemail automatisch naar uw e-mail versturen. Zo kunt u inkomende gesprekken sneller herkennen, Voicemails beluisteren en terugbellen.

Pickupgroepen

Met een pickupgroep kunt u inkomende oproepen opnemen die overgaan op ander toestellen. U kunt werknemers dus rechten geven om oproepen aan te nemen die wellicht in eerste instantie niet voor hen bedoeld zijn.

Faxen

Met onze telefooncentrale heeft u geen fysiek faxapparaat meer nodig. U kunt met onze telefooncentrale faxen direct naar een aangewezen mailbox laten versturen. Daarnaast kunt u ook zelf faxen versturen via uw e-mail.

Ga naar Cloud VoIP