Home/Over ons/Nieuws
Nieuws 2017-07-06T23:35:59+00:00

KPN stop met ISDN. Waar moet u op letten met overstappen naar VoIP?

1 juli 2017|

Grote telecombedrijven als Deutsche Telekom en KPN zijn momenteel druk bezig om ISDN uit te faseren: contracten worden gewijzigd en diensten worden stopgezet. Een officiële datum voor het einde van ISDN is er nog [...]

“Ik vind het leuk om mij te ontwikkelen in de ICT-branche”

4 juni 2017|

Jeany Toutenburg is bij Reset werkzaam als Receptioniste. Als eerste aanspreekpunt voor klanten vervult ze een belangrijke rol in het bedrijf. Naast het verzorgen van de bedrijfslunch houdt ze zich vooral bezig met de administratie. [...]

“Ik krijg de kans in een vakgebied waar echt mijn interesses liggen”

3 april 2017|

Timothy van der Toorn werkt bij Reset als Accountmanager Binnendienst. Naast kennis van producten en diensten onderhoudt hij ook korte lijnen met klanten en leveranciers. Timothy zal ook steeds vaker op locatie te zien zijn; [...]

Probleem bij GlobalSign zorgt wereldwijd voor foutmeldingen

14 oktober 2016|

Door een probleem bij GlobalSign kunt u problemen ondervinden bij het inloggen of benaderen van onze diensten. Er kunnen momenteel onterecht waarschuwingen getoond worden in zowel browsers als programma’s. Ook kan de toegang tot veel [...]

“Het omgaan met storingen en oplossingen kun je nooit op school leren”

13 september 2016|

Reset biedt regelmatig stageplekken aan studenten die een relevante opleiding volgen en meer werkervaring willen op doen. Menno van Voorthuizen loopt momenteel voor de tweede keer stage bij Reset.   Je bent nog bezig met [...]