//Nieuws
Nieuws 2018-12-17T14:17:44+00:00

KPN stopt met ISDN. Waar moet u op letten met overstappen naar VoIP?

1 april 2017|

Grote telecombedrijven als Deutsche Telekom en KPN zijn momenteel druk bezig om ISDN uit te faseren: contracten worden gewijzigd en diensten worden stopgezet. Een officiële datum voor het einde van ISDN is er nog [...]

Probleem bij GlobalSign zorgt wereldwijd voor foutmeldingen

14 oktober 2016|

Door een probleem bij GlobalSign kunt u problemen ondervinden bij het inloggen of benaderen van onze diensten. Er kunnen momenteel onterecht waarschuwingen getoond worden in zowel browsers als programma’s. Ook kan de toegang tot veel [...]

Blog: Waarom de staatssecretaris van Veiligheid en Justitie gelijk heeft

6 september 2016|

Wellicht heeft u het voorbij zien komen bij de NOS of NU.nl: een staatssecretaris van Veiligheid en Justitie die oproept om meer aandacht te geven aan cybercriminaliteit. Het klinkt als een doorsnee actie van een [...]

Blog: Het verschil tussen back-uppen en synchroniseren

21 juli 2016|

Door de toenemende populariteit van synchronisatiediensten (zoals OneDrive of iCloud) krijgen wij bij Reset steeds vaker de vraag of dit ook voldoet als back-upoplossing van bestanden. Back-uppen en synchroniseren zijn echter twee verschillende oplossingen en [...]

“Stiekem vind ik het nog steeds erg leuk om uitvoerend bezig te zijn”

17 juni 2016|

Roland Ketel vormt samen met Rob Aalders de directie van Reset. Naast de koers van het bedrijf, is hij ook verantwoordelijk voor de ontwikkeling van veel producten en diensten. Op welk moment wist je dat [...]