Functies


Heel veel mogelijkheden met onze telefooncentrales

Of u nu gaat voor onze telefooncentrale in de cloud (Cloud VoIP) of voor onze fysieke telefooncentrale (PBX): u krijgt bij ons de keuze uit heel veel functies. Bovendien denken wij graag mee met andere behoeftes die uw organisatie heeft op het gebied van telefonie. Naast de vele functies waar u uit kunt kiezen, leveren wij ook maatwerk om andere functies voor uw telefooncentrale te ontwikkelen.

Een overzicht van alle functies

Hieronder vindt u de functies die beschikbaar voor zowel Cloud VoIP als onze PBX. Heeft u andere wensen? Wij kunnen ook maatwerk leveren voor uw telefonie.

Belplan met belgroep(en)
1. Belplan met belgroep(en)

Wilt u dat er meerdere telefoons overgaan wanneer uw organisatie of afdeling gebeld wordt? Of wilt u dat eerst telefoon A overgaat en vervolgens pas telefoon B? Samen maken we altijd het ideale belplan voor uw organisatie.

Aanmelden
2. Aanmelden

Uw werknemers kunnen op alle toestellen die aangesloten zijn op uw telefooncentrale zich aanmelden. Hierdoor kunnen ze met een vast nummer overal bereikbaar zijn, ook met flexplekken en thuiswerken.

Keuzemenu
3. Keuzemenu

Met een keuzemenu kunt u klanten of relaties direct naar de juiste persoon of afdeling dirigeren (“Kies 1 voor …, kies 2 voor … of kies 3 voor …”).


Meldingen
4. Meldingen

Door middel van ingesproken teksten kunt u bellers welkom heten (“Welkom bij bedrijf X”) of meer informatie geven (“Voor spoed kunt u bellen met 088 1234567”).


Gespreksopname
5. Gespreksopname

Alle gesprekken die via uw telefooncentrale worden verwerkt kunnen digitaal worden opgenomen. Nadat het gesprek is beëindigd kan het automatisch opgeslagen worden in een map, gesorteerd op datum en telefoonnummer.

Doorschakelen
6. Doorschakelen

U kunt inkomende oproepen automatisch doorschakelen naar een ander (mobiel) nummer. Hierbij kunnen we er uiteraard ook voor zorgen dat een beller nooit in aanraking kan komen met de Voicemail van het doorgeschakelde nummer.

Openingstijden
7. Openingstijden

U kunt precies aangeven wanneer uw werknemers bereikbaar zijn en uw belplan actief moet zijn. Buiten uw kantoortijden om kunt u andere functies activeren (bijvoorbeeld Doorschakelen of Meldingen).

Wachtrij met muziek
8. Wachtrij met muziek

Met wachtmuziek en informatie over hoeveel wachtenden er nog zijn geeft u op professionele wijze een positievere wending aan het niet direct kunnen beantwoorden van een telefoongesprek.

Dashboard
9. Dashboard

Wij bieden een desktopapplicatie aan waarmee u extra functies voor uw telefooncentrale krijgt. Zo kunt u zien of collega’s beschikbaar zijn, gesprekshistorie opvragen of toegang krijgen tot een adressenboek.

Lijnidentificatie
10. Lijnidentificatie

U kunt uw werknemers door middel van ingesproken teksten beter laten anticiperen op inkomende gesprek. Zo kan een werknemer te weten komen voor welk doeleinde een telefoontje binnenkomt.

Telefonisch vergaderen
11. Telefonisch vergaderen

Met deze functie kunt u meerdere gebruikers toevoegen aan één gesprek en telefonisch vergaderen. Dit kunt u zowel doen met interne als externe telefoonnummers.

Analoge apparaten
12. Analoge apparaten

Uw telefooncentrale kan ook gekoppeld worden met apparaten die nog over een (verouderde) analoge aansluiting beschikken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan slagbomen, lifttoestellen of deuropeners.

Uitbelplan
13. Uitbelplan

Wanneer uw organisatie over meerdere telefoonnummers beschikt, kunt u per uitgaande oproep zelf bepalen welk telefoonnummer de ontvanger ziet verschijnen.


Voicemail naar e-mail
14. Voicemail naar e-mail

Laat een ingesproken Voicemail automatisch naar uw e-mail versturen. Zo kunt u inkomende gesprekken sneller herkennen, Voicemails beluisteren en terugbellen.


Pickupgroep
15. Pickupgroepen

Met een pickupgroep kunt u inkomende oproepen opnemen die overgaan op ander toestellen. U kunt werknemers dus rechten geven om oproepen aan te nemen die wellicht in eerste instantie niet voor hen bedoeld zijn.

Faxen
16. Faxen

Met onze telefooncentrale heeft u geen fysiek faxapparaat meer nodig. U kunt met onze telefooncentrale faxen direct naar een aangewezen mailbox laten versturen. Daarnaast kunt u ook zelf faxen versturen via uw e-mail.

Terug naar boven