Maatwerk


Op maat gemaakte functies voor uw telefooncentrale

De ontwikkeling van onze telefooncentrales ligt volledig bij Reset zelf. Wij zijn dan ook goed in het creëren van speciale functies voor uw telefooncentrale. Heeft u vragen of bent u op zoek naar een specifieke functie voor uw telefonie? U kunt altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Voorbeelden van maatwerk

Wij kunnen heel veel extra functies voor uw telefooncentrale creëren. Om u een goed idee te geven van de mogelijkheden vindt u hieronder enkele voorbeelden van maatwerk.

Koppeling met WhatsApp
Koppeling met WhatsApp

Onze telefooncentrale kan informatie over inkomende oproepen doorsturen via WhatsApp. Zo kunt u bijvoorbeeld gemiste en ontvangen oproepen delen in een WhatsApp-groep met werknemers.

Koppeling met CRM
Koppeling met CRM

Wij kunnen uw telefooncentrale koppelen met een CRM-applicatie. Zo kan uw telefooncentrale bijvoorbeeld telefoonnummers herkennen via uw CRM-applicatie, waarna automatisch klantgegevens getoond worden.

Koppeling met andere telefooncentrale(s)
Koppeling met andere telefooncentrale(s)

Bij grotere organisaties en veel gebruikers is het aan te raden om meerdere telefooncentrales voor uw organisatie in te zetten. Deze kunnen wij naadloos met elkaar integreren.

Koppeling met databases
Koppeling met databases

Verschillende databases die gedeeltelijk overlappende gegevens bevatten kunnen worden gekoppeld aan onze telefooncentrale. Denk hierbij aan bijvoorbeeld MySQL of Firebird.

Influisteren
Influisteren

Wilt u tijdens telefoongesprekken live mee kunnen luisteren of tips geven aan uw werknemers? Wij kunnen een functie ontwikkelen waarmee u de kwaliteit van gesprekken kunt waarborgen.

Call Detail Record (CDR)
CDR’s

Met CDR’s krijgt u de beschikking over de gespecificeerde gegevens van uw telefonie. Hierin staan onder meer de nummers van oorsprong en bestemming, maar ook data, tijden en gespreksduur.

Terug naar boven