PBX
Investeer in de mogelijkheden van uw telefonie en bespaar op uw telefoonnota.

We zijn er van overtuigd dat onze telefooncentrale in combinatie met VoIP de ideale telefonie voor uw bedrijf is.
Bekijkt u anders eens de volgende pagina’s.

Wat is VoIP?VoordelenFuncties

Uw telefooncentrale binnen handbereik

Telefonie kan het hart van uw organisatie vormen. Het is daarom van belang dat u een telefoonsysteem binnen uw organisatie heeft waar alle inkomende en uitgaande lijnen correct worden afgehandeld. De PBX biedt talloze functionaliteiten en is bovendien schaalbaar. Zo kunt u onder andere zelf bepalen hoe en wanneer uw organisatie bereikbaar is voor uw klanten. Met een PBX kunt u regelen hoe er verbinding wordt gemaakt met toestellen, andere netwerken of telefooncentrales. Een VoIP-toestel is op iedere locatie met een internetverbinding te gebruiken. Op deze wijze kunnen u of uw werknemers plaatsonafhankelijk bereikbaar zijn op één en hetzelfde nummer. Bovendien belt u onderling altijd gratis. De ontwikkeling van de PBX-centrale ligt volledig bij Reset. Bij een eventuele migratie realiseren wij dan ook altijd een naadloze overgang van traditionele telefonie naar VoIP. Hierna heeft u direct de beschikking over alle gemakken van een moderne telefooncentrale. Indien u wijzigingen wilt doorvoeren, dan kunt u zelf de instellingen aanpassen via de webinterface. U kunt echter ook altijd contact opnemen met de Servicedesk van Reset.

Welke PBX past bij u?



PBX Smart

€ 1799,00*

    Wilt u beschikken over alle functies van een moderne telefooncentrale en telt uw organisatie niet meer dan 20 medewerkers? Dan is de PBX Smart de juiste keuze. Zo kunt u bijvoorbeeld klanten laten weten welke openingstijden uw bedrijf hanteert of een keuzemenu creëren. Ideaal voor het midden- en kleinbedrijf en startende ondernemingen die een snelle groei verwachten.

    • Inclusief 20 toestellicenties
    • Maximaal 20 toestellen



PBX Professional

€ 2899,00*

    Deze telefooncentrale geeft u alle beschikbare mogelijkheden van onze PBX en is te gebruiken met maximaal 100 medewerkers. U krijgt t.o.v. Smart extra functies, waaronder gespreksopname, wachtrij en telefoneren vanaf uw PC. Aan te raden voor ondernemingen die sterk afhankelijk zijn van telefonie binnen hun organisatie.

    • Inclusief 20 toestellicenties
    • Maximaal 100 toestellen



PBX Enterprise

Op aanvraag

    Indien u meer functies wilt dan onze bestaande telefooncentrales, is het altijd mogelijk om uw wensen bij ons neer te leggen. Doordat wij de ontwikkeling van de PBX volledig in eigen beheer houden, kunnen wij met onze expertise altijd het juiste maatwerk leveren voor uw organisatie.

    • Vraag uw accountmanager
    • Geen maximum aantal toestellen

* Aanschafprijs (excl. telefoonnummers, nummerporteringen, gesprekstarieven of implementatie)

Hoe werkt de PBX?

Hoe werkt PBX?

Veelgestelde vragen

Hoe moet de PBX aangesloten worden?

De interne telefoontoestellen worden aangesloten op de bestaande ICT infrastructuur. De verbindingen lopen over de IP-datalaag van het netwerk of internet. Dit betekent dat u zeer flexibel bent in het aansluiten van de centrale en toestellen. Bijna elk vaste telefoontoestel beschikt over een extra netwerkaansluiting. Dat betekent dat u met één netwerkaansluiting zowel kunt bellen, als uw computer kunt aansluiten.

Welke koppelingen kan ik met de PBX maken?

Vanwege de nauwe integratie met het computernetwerk is het mogelijk om diverse softwareapplicaties live te koppelen aan de telefooncentrale. Het is bijvoorbeeld mogelijk om softwarepakketten of CRM systemen met één druk op de knop een toestel te laten bellen. Hierdoor is het niet meer nodig telefoonnummers in te toetsen.

Ferry Luijten

Accountmanager
088 707 1725

Heeft u vragen?

Stel hier direct uw vraag of bel ons gerust.
Rick Hebing

Accountmanager

0174 200 301
  • Contactgegevens

  • Welke vraag heeft u?

Terug naar boven
Menu