Een fysieke telefooncentrale bij u op locatie

Wanneer u in één keer de investering voor de telefonie van uw organisatie wilt doen, dan is een PBX-telefooncentrale de ideale oplossing. U kunt kiezen uit twee verschillende modellen (Smart of Professional), die in het maximum aantal gebruikers en op functionaliteiten verschillen. Uiteraard kunnen wij voor uw bedrijf ook altijd een telefooncentrale op maat ontwikkelen (Enterprise). Indien gewenst kunnen wij in één keer alles regelen voor uw telefonie: van het aanvragen van (nieuwe) telefoonnummers, het installeren en configureren van uw telefooncentrale, tot aan de plaatsing van de hardware en toestellen op uw locatie.

Kies uw PBX

U heeft bij Reset de keuze uit drie verschillende fysieke telefooncentrales: de PBX Smart, PBX Professional of PBX Enterprise. Bij de PBX Professional en PBX Enterprise krijgt u de keuze uit al onze functies. Wij configureren en installeren uw telefooncentrale en toestellen bovendien graag bij u op locatie. Voor ondersteuning kunt u bovendien 24×7 bij ons terecht.

PBX Smart

PBX Smart

De PBX Smart is de ideale telefooncentrale voor kleinere organisaties die telefonisch goed bereikbaar willen zijn. Zo kunt u bijvoorbeeld klanten laten weten welke openingstijden uw organisatie hanteert of een keuzemenu creëren.



€ 1799,00

  • Beperkt aantal functies
  • Maximaal 20 toestellen
PBX Professional

PBX Professional

Deze telefooncentrale kan gebruikt worden met maximaal 100 toestellen en geeft u de keuze uit alle functies van onze PBX. Ten opzichte van de PBX Smart kunt u met deze telefooncentrale bijvoorbeeld ook functies als gespreksopname en een wachtrij met muziek gebruiken.


€ 2899,00

  • Alle functies
  • Maximaal 100 toestellen
PBX Enterprise

PBX Enterprise

Indien u meer functies wilt of met meer toestellen wilt gaan werken, dan kunnen wij ook een telefooncentrale op maat leveren. Doordat wij onze telefooncentrales volledig zelf ontwikkelen, kunnen wij door middel van maatwerk de juiste functies voor uw PBX creëren.


Op aanvraag

  • Alle functies en maatwerk
  • Geen maximum aantal toestellen

De 10 meest gebruikte functies

Hieronder vindt u de functies die onze klanten het meest gebruiken of instellen. Onze telefooncentrales hebben echter nog veel meer functies. U kunt deze bij zowel Cloud VoIP als de PBX gebruiken voor uw organisatie.

1. Belplan met belgroep(en)

Wilt u dat er meerdere telefoons overgaan wanneer uw organisatie of afdeling gebeld wordt? Of wilt u dat eerst telefoon A overgaat en vervolgens pas telefoon B? Samen met Reset stellen we altijd het ideale belplan voor uw werknemers samen.

2. Aanmelden

Uw werknemers kunnen op alle toestellen die aangesloten zijn op uw telefooncentrale zich aanmelden. Hierdoor kunnen ze met een vast nummer overal bereikbaar zijn, ook met flexplekken en thuiswerken.

3. Keuzemenu

Met een keuzemenu kunt u klanten of relaties direct naar de juiste persoon of afdeling dirigeren (“Kies 1 voor …, kies 2 voor … of kies 3 voor …”).

4. Meldingen

Door middel van ingesproken teksten kunt u bellers welkom heten (“Welkom bij bedrijf X”) of meer informatie geven (“Voor spoed kunt u bellen met 088 1234567”). De beller krijgt een dergelijke melding te horen voordat het gesprek doorgaat naar de volgende stap in het belplan.

5. Gespreksopname

Alle gesprekken die via uw telefooncentrale worden verwerkt kunnen digitaal worden opgenomen. Nadat het gesprek is beëindigd kan een gesprek automatisch opgeslagen worden in een map, gesorteerd op datum en telefoonnummer.

6. Doorschakelen

Bent u tijdelijk niet bereikbaar via uw telefooncentrale? Dan kunt u inkomende gesprekken automatisch doorschakelen naar een ander (mobiel) nummer.

7. Openingstijden

U kunt precies aangeven wanneer uw werknemers bereikbaar zijn en uw belplan actief moet zijn. Buiten uw kantoortijden om kunt u andere functies activeren (bijvoorbeeld Doorschakelen of Meldingen).

8. Wachtrij met muziek

Met wachtmuziek en informatie over hoeveel wachtenden er zijn geeft u op professionele wijze een positievere wending aan het niet direct kunnen beantwoorden.

9. Dashboard

Wij bieden een desktopapplicatie aan waarmee u extra functies voor uw telefooncentrale krijgt. Zo kunt u zien of collega’s beschikbaar zijn, gesprekshistorie opvragen of toegang krijgen tot een adressenboek.

10. Lijnidentificatie

U kunt uw werknemers door middel van ingesproken teksten beter laten anticiperen op inkomende gesprekken. Zo kan een werknemer te weten komen voor welk doeleinde een telefoontje binnenkomt.

Bekijk alle functies van onze telefooncentrales

Veelgestelde vragen

Wat heb ik nodig om te kunnen bellen met VoIP?

Het is belangrijk dat u beschikt over een stabiele en snelle internetverbinding. Indien u twijfelt over de snelheden die er gerealiseerd kunnen worden op uw locatie, dan kunt u altijd een kwalificatie door ons laten uitvoeren.

Wat doe ik met mijn huidige telefonie en/of bestaande telefoonnummers?

Wij helpen u graag met het opzeggen van uw huidige abonnementen. Ook kunnen wij al uw bestaande telefoonnummers meenemen en werkend maken met uw nieuwe telefooncentrale.

Kan ik mijn huidige telefoontoestellen blijven gebruiken?

Dat is afhankelijk van het merk en type toestel dat u heeft. Wij helpen u graag met het controleren hiervan of het uitzoeken van geschikte alternatieve toestellen.

Kan Reset de telefooncentrale en toestellen ook komen plaatsen?

Graag zelfs. Wij regelen het liefst alles voor uw VoIP-telefonie en nieuwe telefooncentrale. Van het aanvragen van telefoonnummers tot het plaatsen en configureren van uw telefooncentrale en toestellen bij u op locatie. Wanneer wij alles voor u mogen regelen, weet u bovendien altijd bij wie u moet zijn voor ondersteuning of vragen.

Terug naar boven