VoIP, bellen via het internet.

Vaste telefonie via het internet met een cloud-telefooncentrale, dat is VoIP. Een telefooncentrale op locatie is dus niet meer nodig. Goedkoper en meer functionaliteit.

Contact met Reset

Wat is VoIP?

Klanten verwachten dat je binnen 15 seconden de telefoon opneemt. Met Cloud-VoIP heb je alle functionaliteiten van een fysieke telefooncentrale, zonder grote investering. En je beheert alles heel eenvoudig, in de cloud.

Waarom VoIP?

Met VoIP kunt u niet alleen goedkoper telefoneren, maar krijgt uw organisatie in één keer de beschikking over een volledige telefooncentrale. 

  • Bespaar op telefoonkosten
  • Geen hardware, lage investeringen
  • Gemakkelijk overstappen
  • Digitale telefooncentrale
  • 24/7 ondersteuning
bellen met voip

bellen met uw eigen devices

Hoe werkt VoIP?

Met een zakelijk VoIP-abonnement belt u voor een vast bedrag per maand onbeperkt via internet. Omdat de telefooncentrale in de cloud draait, heeft u ook geen grote investering nodig. U heeft dezelfde opties als met een fysieke telefooncentrale, maar past instellingen veel makkelijker aan, omdat u zelf makkelijk de centrale kunt beheren. U betaalt alleen voor het aantal gebruikers. Deze kunt u makkelijk toevoegen of verwijderen.

Integratie met Microsoft Teams.

Het is nu mogelijk voor u om uw telefooncentrale te integreren met Microsoft Teams. Zo is iedereen in uw team bereikbaar waar ze maar zijn, met één simpele app, op zijn vaste telefoonnummer. Vanuit Microsoft Teams ontvang én start je een nieuw gesprek.

Yealink - bellen met Teams

Makkelijk zelf beheren.

Met de Microsoft Teams app op uw computer ziet u gemakkelijk of uw collega bereikbaar is. Stuur een chatbericht, deel uw scherm en werk samen aan bestanden. Start nieuwe telefoongesprekken direct vanaf computer of telefoon.

VoIP op uw smartphone

Ook mobiele telefoons kunnen makkelijk worden gekoppeld aan de telefooncentrale. Zo bent u altijd en overal bereikbaar voor uw klanten, telefoneert u voordeliger en krijgt u al uw functies van uw telefooncentrale ook op uw mobiele telefoon. U krijgt dus als het ware een DECT-telefoon met wereldwijd bereik.

U heeft hiervoor een speciale SIM-kaart van Reset nodig.

werken met elk device

Functies van de VoIP-centrale

  • Belgroepen
  • Bel vast en mobiel
  • Keuzemenu’s
  • Voiceprompts
  • Gespreksopname
  • Doorschakelen
  • Openingstijden
  • Systeemkoppelingen en integraties
  • Integratie met uw CRM- of ERP-systeem
  • Telefoonboek-synchronisatie met Microsoft Exchange
  • Wachtmuziek
  • Lijnidentificatie
  • Telefonisch vergaderen
  • Analoge apparaten
  • Uitbelplan
  • Voicemail naar e-mail
  • Gesprekken parkeren
  • Faxen
  • Callcenter functionaliteiten
  • Gespreksopnamen
  • Automatisch klantkaarten openen

Deze bedrijven bellen met Reset.

Greenspeed - Rotterdam
Racket en Fitnesscentrum de Rhijenhof - Wateringen
Breumelhof - Den Haag
Schoonmaakbedrijf Unidos - Wateringen

Integreer VoIP in uw systeembeheer.

Bellen met VoIP maakt een overzichtelijke manier van communiceren mogelijk. Wij bieden een totaalpakket aan waar álle tools in zitten die uw bedrijf nodig heeft. Alle ICT die u nodig heeft bij één partner, inclusief onderhoud en vaste duidelijke prijzen, nooit verrassingen achteraf.

Wilt u dat wij meedenken?

Een uitgebreide VoIP-centrale maakt uw medewerkers beter bereikbaar en scheelt dus tijd. Wilt u de mogelijkheden voor uw bedrijf bespreken? Bel dan met Frank. Hij legt graag uit wat de mogelijkheden zijn.

Frank van der Zalm

Frank van der Zalm

Productspecialist

0174 200 307

Neem contact op.

Als u zich verdiept in een nieuwe telefonie-oplossing kan het u af en toe even duizelen. Wij beantwoorden graag al uw vragen.

U kunt natuurlijk ook bellen met

088 7777 800

Of mailen met

sales@reset.nl

    Uw gegevens