Ga naar de inhoud

De online held van onze klanten

Remote Support Engineer

Heb je ervaring als servicedeskmedewerker 2e lijns en wil jij je verder ontwikkelen, zodat onze klanten jou als de held van de dag zullen zien? Dan is dit jouw kans! Binnen deze functie zorg je samen met het team voor het dagelijkse beheer van de systemen en netwerken van onze klanten.

Uren per week

32 - 40 uur per week

Werk-/denkniveau

MBO/ MBO+

Salarisindicatie

โ‚ฌ2.500 - โ‚ฌ3.200

Relevante werkervaring

Minimaal 2 jaar

Remote Support Service 2

Dit ben jij

Jouw omgeving omschrijft je als vriendelijk, geduldig en oplossingsgericht. Je hebt affiniteit met IT, bent leergierig en staat graag voor anderen klaar. Of het nu gaat om een simpele gebruikersvraag of een complexe storing. Met minstens een jaar ervaring op een IT-helpdesk heb je een stevige basis gelegd en ben je klaar om verder te groeien. Je weet hoe belangrijk het is om klanten vertrouwen te geven: met heldere communicatie en een rustige aanpak los je problemen op of zorg je dat ze goed worden opgepakt. Daarnaast werk je graag samen, denkt mee met collegaโ€™s en legt je werkzaamheden nauwkeurig vast in het ticketsysteem. Technisch gezien weet je je weg met besturingssystemen, virtualisatieoplossingen, netwerken en internetomgevingen. Ook ben je bekend met HP-servers, opslag, VoIP en werk je op mbo+ niveau. Beschik je nog niet over de juiste kennis en ervaring, maar ben je bereid dit snel te leren. Geen zorgen, wij leren het je graag! Tenslotte beheers je de Nederlandse taal goed, zowel mondeling en schriftelijk.
Zakelijke telefonie
Remote Support Service 8

Dit ga je doen als Remote Support Engineer

  • Klantvriendelijk, servicegericht en met oog voor de klantbeleving reageren op chat- en e-mailberichten
  • Technische ondersteuning aanbieden en actief meedenken met klanten door gericht advies te geven
  • IT-storingen analyseren en oplossen, waarbij je alle werkzaamheden nauwkeurig vastlegt in ons ticketsysteem
  • Prioriteiten stellen bij onopgeloste storingen en technische problemen, en deze overdragen aan de juiste persoon of afdeling
  • Terugkoppeling geven aan klanten en collegaโ€™s over lopende zaken

Dit bieden wij

Salaris

Tussen de โ‚ฌ2.500 en โ‚ฌ3.200

Betaalde Trainings- en studiemogelijkheden

(Microsoft) certificaten behalen

Van vakantiedromen tot pensioenplannen

Een pensioenregeling, 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld

Verassende teamuitjes

Van feestjes en borrels tot sportactiviteiten als padel, boksen en lasergamen

Meedraaien storingsdienst

Geen zorgen, daar staat een mooie vergoeding tegenover

website092

Centraal gelegen

Waar ga je werken?

Ontdek het ICT-bedrijf dat niet alleen je vaardigheden waardeert, maar ook jou als individu centraal stelt.

Team van meer dan 60 leuke collega's

Wij ontzorgen MKB-bedrijven op ICT-gebied. Van kantoren tot productiebedrijven, waar jij de kans krijgt om jouw expertise te delen en op te bouwen bij diverse klanten.

Informele organisatie

Bij ons beland je in een plat, informele organisatie waar de deuren altijd openstaan en iedereen klaarstaat om een praatje te doen en te helpen.

Persoonlijke groei

Persoonlijke groei staat bij ons voorop en we ondersteunen je op zowel persoonlijk als professioneel vlak. Bovendien groeit je salaris jaarlijks automatisch, los van functioneringsgesprekken.

Uitjes en evementen

Tussen al het serieuze werk door is er ook ruimte voor plezier, met regelmatige borrels, uitjes en evenementen. Bekijk onze socials om te zien wat we in het verleden hebben gedaan, zoals boulderen, lasergamen in ons kantoorpand een weekend weg.

Ben jij de Remote Support Engineer die ons team compleet maakt?

Solliciteer makkelijk via het formulier hieronder of neem direct contact op met Stephanie te Hoonte.
Bij Reset ICT draait het om jou, niet alleen om je cv of motivatiebrief. We maken graag persoonlijk kennis, bel ons gerust om een kennismakingsgesprek in te plannen met een lekker (warm) drankje. Wie weet word jij binnenkort onze nieuwe collega!

Reset Stephanie hand schudden