Meer dan ICT beheer.

Voor uw bedrijf wilt u zekerheid en duidelijkheid, ook op het gebied van ICT beheer. Een moderne werkomgeving voor uw medewerkers die constant wordt ondersteund en doorontwikkeld. En een ICT-partner die met u meedenkt en altijd voor u klaar staat.

Eén partner die zorg draagt voor al uw ICT
Ongelimiteerd data en belminuten
24/7 ondersteuning inbegrepen
Geen nacalculaties of vervelende verrassingen
Eén vast maandbedrag

Werkwijze van Reset - ICT beheer

Advies en ondersteuning.

U wilt een moderne werkomgeving voor uw medewerkers die constant wordt ondersteund, doorontwikkeld en die met uw bedrijf kan meegroeien. En dat bij een ICT-partner die met u meedenkt en altijd voor u klaar staat. Wij bieden 24/7 ondersteuning en delen kennis door middel van praktische trainingssessies.

Zorgeloos migreren.

Het migreren van uw ICT beheer naar een nieuwe ICT-partner is een complex proces. Onze ervaren projectengineers maken uw complete netwerk, kritische applicaties, bestandssystemen, rechten en gebruikers inzichtelijk. Planmatig voeren we de migratie uit op het moment dat u de minste hinder ondervindt.

Pro-actieve monitoring en updates.

Goed geautomatiseerd worden vanuit ons Network Operations Center (NOC) wederkerende werkzaamheden zoals updates en back-ups uitgevoerd en gecontroleerd. Met een specialistisch team worden efficiënt uw en onze systemen gemonitord en up-to-date gehouden.

Vaste Engineer

Vaste engineer.

U heeft een vaste engineer die uw bedrijf goed kent. Daarmee heeft u periodieke afspraken waarbij ideeën worden doorgesproken en verbeteringen worden doorgevoerd. En door middel van trainingssessies delen wij graag onze kennis.

24/7 bereikbaar.

Snel handelen is in geval van een calamiteit cruciaal. Daarom is onze storingsdienst altijd bereikbaar voor noodgevallen. We komen zo snel mogelijk bij u langs. Geen voorrijkosten, of arbeidskosten achteraf. En altijd dezelfde gezichten, want u heeft een vaste engineer die volledig op de hoogte is van uw situatie.

Reset - ervaren servicedeskmedewerkers
Dennis Ferdinandus – Senior Remote Support Engineer

Ervaren servicedesk.

Wanneer u via de chat contact opneemt met onze servicedesk, staat een deskundige medewerker voor u klaar die goed op de hoogte is van uw bedrijf en recent uitgevoerde werkzaamheden. U wordt snel en effectief geholpen, en bij complexe vraagstukken wordt er direct geschakeld met de juiste specialisten.

Eigen datacenters.

Wij vinden het belangrijk om volledige controle over data te hebben. Daarom hebben wij een eigen infrastructuur en eigen servers, die wij volledig zelf beheren in gerenommeerde datacenters. Onder andere bij SmartDC in Rotterdam en Equinix in Amsterdam.

Datacenter Reset SmartDC - Rotterdam

Deze bedrijven gingen u voor.

Haagclean - Wateringen
Museum Kunsthal - Rotterdam
frolings - Wateringen
LEDO groep - Wateringen
ector hoogstad architecten - Rotterdam

Kennis maken.

Wilt u eens kennis maken en zien wat Reset voor u kan betekenen? Vul het contactformulier in en we nemen snel contact met u op.

U kunt natuurlijk ook bellen met 088 7777 800 of mailen met sales@reset.nl

Marko van der Meer - Manager Sales en Inkoop
Marko van der Meer – Manager Sales en Inkoop

    Uw gegevens





    Reset Lierseweg 7-9 Wateringen

    Laat een specialist mij bellen voor advies.

    Als u uw bedrijfsgegevens invult, belt één van onze productspecialisten u zo spoedig mogelijk voor een adviesgesprek.






      Ik heb support nodig