FAQ

Veelgestelde vragen.

Alles wat u wilt weten over Reset, wie wij zijn, wat we doen en hoe wij werken staan in onze FAQ.

Nee, alles is maandelijks opzegbaar. Wij binden onze klanten aan ons door het leveren van een dienst die perfect aansluit. We binden onze klanten dus niet met contractstermijnen. U kunt elk moment uw ICT-beheer opzeggen.

Ja, de migratie van uw huidige omgeving naar de nieuwe complete omgeving van Reset is inbegrepen. Wij leveren hierbij een flinke investering omdat we bouwen aan een langetermijnrelatie met onze klanten.

Ja. U kunt zoveel data en belminuten gebruiken als u nodig heeft. U kunt ook zoveel support krijgen van onze servicedesk als u nodig heeft.

Nee, u betaalt één vast bedrag per maand. Dus geen verrassingen achteraf.
Voor nieuwe wensen stellen wij graag een heldere offerte voor u op.

Een additionele gebruiker heeft geen volledige werkomgeving (denk aan boxmedewerker, schoonmaker of klusjesman). Deze wordt aangeboden voor gereduceerd tarief.

De gehele omgeving is inbegrepen. Wij verzorgen het gehele ICT-beheer. We monitoren de omgeving en houden alles up-to-date!

Onze storingsdienst is 24 uur per dag bereikbaar. Ook in het weekend.

Op werkdagen zijn wij tussen 08:30 en 17:30 te bezoeken op de Lierseweg 7-9 te Wateringen. Wij helpen u kosteloos met uw problemen. Ook met privé-devices.

Ja, dat kan. U betaalt geen voorrijkosten of arbeidskosten als een engineer langs moet komen. U betaalt één vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf.

Zaken zoals bijvoorbeeld het inrichten van Power BI rapportages, Power Automate en Power Apps , vallen onder consultancy. Hiervoor kunnen wij vrijblijvend een aanbieding verstrekken.

Wij kunnen elk  (netwerk) apparaat in uw ICT-netwerk monitoren, managen en onderhouden. Hier kunnen wij onder andere de beschikbaarheid (connectivity), status van de apparatuur (health status), de belastbaarheid (CPU-load), inhoudelijk processen, versiebeheer, anti-virus status etc. monitoren. Hierdoor kunnen we problemen in vroegtijdig stadium opsporen en down-time of vertraging voorkomen.

Ja, indien gewenst kunt u van ons rapportages ontvangen met de status van uw ICT-netwerk.

Voor het doorvoeren van de maandelijkse updates wordt een vast herstart moment van de servers ingepland. Dit moment heeft een wekelijks patroon, omdat Microsoft de updates altijd op de 1e en 2e dinsdag van de maand laat uitkomen (patch Tuesday) en eventuele spoed updates 2 weken later op dinsdag. Om die reden plannen we de herstart momenten in op donderdagochtend. Als er echter om bedrijfsmatige redenen een ander herstart moment nodig is kunnen we deze in overleg afstemmen en inregelen. Bij grote omgevingen met meerdere redundante servers kiezen we voor verschillende dagen (bijvoorbeeld donderdag én vrijdag) om de updates door te voeren, zodat de redundantie kan blijven zorgen voor continuïteit.

Uw back-up vindt elke nacht plaats in onze cloud. Deze wordt redundant uitgevoerd voor optimale zekerheid.

Uw data staat opgeslagen in onze eigen datacenters bij SmartDC in Rotterdam, Equinix Amsterdam. En de datacenters van Microsoft binnen Europa.

Nog geen antwoord?

Staat uw vraag niet in onze FAQ? Neem dan met behulp van het formulier hiernaast contact met ons op en wij vertellen u alles wat u wilt weten.

U kunt natuurlijk ook bellen met 088 7777 800 of mailen met sales@reset.nl

Marko van der Meer - Manager Sales en Inkoop
Marko van der Meer – Manager Sales en Inkoop

    Uw gegevens