Veilige en Flexibele ICT voor non profit organisaties
Als non profit organisatie heeft u een sterke basis nodig voor uw ICT. Of u nu een kerk, museum, festival of goed doel bent. De werkzaamheden moeten worden uitgevoerd binnen een stabiele en schaalbare omgeving, waarin ook makkelijk op afstand gewerkt kan worden. U heeft de verantwoordelijkheid over de veiligheid van tal van data: persoonsgegevens, klantgegevens, abonnementshouders, donateurs, samenwerkingsverbanden, allemaal gevoelige informatie die veilig opgeslagen moet worden.

Wil je weten wat onze klanten over ons zeggen?
Neem dan contact met ons op voor de best passende referenties aansluitend bij jouw vraag en situatie. Bel onze accountmanagers op 088 7777 800, of vraag referenties aan door je mailadres in te vullen.
Lees hoe we met jouw data omgaan in onze privacy policy.
Fokkema & Partners Architecten en Reset, jaar/ uitdaging...
Reset heeft een uitgebreide historie als ICT-leverancier in architectenstad Delft en bedient al jarenlang vele architecten. Met ruime werkervaring in de architectenbranche biedt Reset de support die nodig is. Naast betrouwbaar systeembeheer levert het bedrijf ook hardware, waaronder de allernieuwste HP Z Workstations, geoptimaliseerd voor 3D tekenen en renderen.
โ naam contact persoon
Ervaring met financiรซle specifieke software.
Met jarenlange ervaring in de financiรซle sector, opgebouwd door intensieve samenwerking met diverse financiรซle instellingen, zijn we goed bekend met de meest gebruikte software en bijbehorende systeemeisen.
Onze expertise omvat platforms zoals Exact, Twinfield, AFAS en andere financiรซle pakketten. We hebben uitgebreide ervaring in het inrichten van netwerken en systemen die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van de financiรซle sector, inclusief beveiligingsoplossingen en de benodigde netwerkinfrastructuur.
Werk waar je maar wil.
Om veilig en betrouwbaar thuis door te kunnen werken heb je toegang tot je software en bestanden nodig. Daar zijn twee mogelijkheden voor, afhankelijk van de inrichting van jouw ICT.
Hybride oplossingen voor Azure
Reset biedt hybride oplossingen waarbij lokale apparaten worden gekoppeld aan Microsoft Azure. Voor applicaties die nog een fysieke server nodig hebben, implementeren we Remote Apps in Azure, zodat je de functionaliteit behoudt zonder afhankelijk te zijn van verouderde infrastructuur.
Compleet online werken
Werken jouw software-oplossingen online en heb je geen lokale processen meer draaien, dan bent al enorm flexibel en kun je aan de slag met Modern Workplace. De meest moderne werkplekoplossing, bestaand uit systeembeheer, Microsoft 365 en onze digitale telefonie-oplossingen.
Data veilig in het datacenter.
De data van jou en je donateurs staat veilig achter slot en grendel in ons datacenter in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam. Als jouw non profit organisatie werkt via een Virtual Desktop verlaat deze data nooit hetย datacenter. Als je bestanden moet delen bieden wij oplossingen om het bestand enkel te bekijken via een link.โจ
Je data in eigen hand.
Heeft je non profit organisatie eigen lokale servers waarop uw data staat? Wij kunnen wij je servers en netwerkomgeving 24/7 monitoren en up to date houden.
Of jouw data in de cloud staat of lokaal, wij kunnen altijd met je meedenken voor een passende oplossing om je systemen en data veilig te houden.
Flexibiliteit en schaalbaarheid.
We leven in een beweeglijke tijd waarin we, indien nodig, snel moeten op- en afschalen. Je werkt met een kern van vaste medewerkers met daaromheen een flexibele schil om pieken op te kunnen vangen. Deze wil je ook laten werken binnen jouw veilige netwerk.
Onze werkplekoplossingen zijn flexibel qua schaalbaarheid, en duidelijk qua kosten.
Bespaar op uw ICT
Beheer je zelf je ICT? Dan kun je flink besparen op je ICT kosten door het uit te besteden. Besteed je ICT uit aan een partner die ervaren is in jouw branche en volledig op de hoogte van alle ins en outs van de sector. Wij beheren jouw systeem efficiรซnt en professioneel, zodat jij je bezig kunt houden met je prioriteiten.
Een stabiel netwerk, binnen en buiten.
Je organiseert graag live events, en misschien wel webinars om met jouw betrokkenen in contact te komen en te blijven. Als je een grote locatie hebt met kantoren, vergaderruimtes, expositieruimtes, of zelfs een tuin waarin WiFi een sterk bereik moet hebben, dan wil je dat dit stabiel is en veilig en goed gemonitord werkt.
Beheer van รกl je hardware.
En niet alleen je WiFi kunnen wij monitoren, wij kunnen ook optreden als de spil in het web voor al je ICT-beheer. Denk hierbij ook aan de communicatie met alle leveranciers en beheer van het volgende:
- POS, kassa-systemen, ticketprinters, integratie met online kaartverkoop op uw website
- WiFi-beheer voor digitale tentoonstellingen, specifieke SSIDโs
- Tijdelijke WiFi op locatie voor mobiele kassa-systeem
- Bezoekerteller voor crowdmanagement
- Maatwerk apps, power apps
Wij beheren al je end-points en houden jouw systemen veilig en up-to-date. Zo zijn wij eerder op de hoogte van storingen dan jijzelf.
Het nieuwe vergaderen.
Tijdens een moderne vergadering hoeft allang niet meer iedereen fysiek aanwezig te zijn. Met de nieuwste hardware en software kan makkelijk worden vergaderd met gasten. Dit kunnen collegaโs zijn vanuit huis of klanten vanaf hun eigen locatie. Deel schermen, jaarcijfers, en zelfs wat er op tafel ligt.
Meer geld voor je missie.
Organisaties die gebruik maken van ondersteuning bij licenties besparen gemiddeld โฌ16.000.
Wij kunnen ondersteunen in de aanvraag van Non Profit licenties. Vele leveranciers, zoals Microsoft en Adobe bieden licenties tegen gereduceerde tarieven speciaal voor non profit organisaties. Deze kunnen worden aangevaagd via TechSoup. Wij kunnen ondersteunen bij het aanvragen van deze licenties, ook bij TechSoup. Zo blijft er meer geld en tijd over om je missie te volbrengen.
Onder andere deze leveranciers leveren speciale non profit licenties:
- Google for Non Profits
- Microsoft Office 365
- Autodesk 3D software
- Adobe Creative Cloud
- Bitdefender Antivirus
- Salesforce
- Zoom Meetings
Verbeter je online vindbaarheid.
Potentiรซle klanten zijn meer dan ooit online, dus is het belangrijk dat je organisatie ook online wordt gevonden. Door te kijken naar jouw unieke punten zorgen we ervoor dat je online zichtbaar bent.
Wij ondersteunen jouw online presence metย snelle en stabiele hostingย voor uw website. Wijย bouwen nieuwe websitesย waarbij we rekening houden met optimale online vindbaarheid en optimalisatie voor zoekmachines. En we biedenย marketing voor converterende online zichtbaarheid.
Wij kennen je hardware.
Jouw organisatie heeft een flinke papierstroom te verwerken. Je multifunctionals moeten dus aan hoge eisen voldoen. Onze systeembeheerders zijn ervaren met je hardware en weten storingen snel te verhelpen. Daarnaast richten ze de automatische oriรซntatie van je printer zo in dat jouw ingescande documenten direct op de juiste online locaties terecht komen. We adviseren je graag welke hardware er specifiek geschikt is voor jouw bedrijf en houden je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op dit gebied.
Om de snelste prints te garanderen leveren wij de beste printers, copiers, scanners, A3 MFPโs en Pagewide printers, van A4 tot A0, de hoogste kwaliteit inkten, toners, papier en betrouwbaar onderhoud.
Wij beheren je printers volledig
Managed Print Services is een overkoepelende service om je print-oplossingen volledig te ontzorgen. Wij kunnen op afstand het printgedrag en tonerstanden uitlezen. Zo leveren wij automatisch op tijd nieuwe toners, papier en andere verbruiksmiddelen. Reset is HP partner, daardoor ben je met een onderhoudscontract altijd verzekerd van snelle ondersteuning in het geval van storingen.
Printer leasen
Door middel van lease kun je voor een scherpe maandelijkse prijs hoge kwaliteit printers in huis halen. Er zijn verschillende mogelijkheden, zoals Operational Lease of Financial Lease. Je kunt contact opnemen om de mogelijkheden van Printing as a Service te bespreken.
Draadloos printen
Beschik je over moderne printers? Dan is de kans groot dat je al direct (via Wi-Fi) printopdrachten kunt versturen naar je printer. Maar ook wanneer je nog beschikt over een klassieke printer is het mogelijk om met laptops, tablets en smartphones (Apple AirPrint, Google Cloud Print) te kunnen printen. Uiteraard is dit allemaal veilig en afgeschermd in te stellen.
Automatiseer jouw documenten stroom.
Een bedrijf verwerkt een flinke stroom aan documenten. Onze systeembeheerders zijn ervaren met jouw workflow, software en hardware. Ze richten jouw MFP zo in dat de ingescande documenten direct op de juiste online locaties terechtkomen.
En met de nieuwste tools binnenย Microsoft 365, zoalsย Power Automateย zijn jouw documentenstromen en andere herhalende processen grotendeels te automatiseren. Zo maken we jouw systemen intelligent en kunnen jij, en je klanten, sneller werken.
We adviseren je graag welke hardware er specifiek geschikt is voor jouw bedrijf en houden je op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen op dit gebied.
Cybercrime preventie moet prioriteit nummer 1 zijn.
Security heeft onze hoogste prioriteit. Daarom werken wij enkel met de hoogste kwaliteit oplossingen en zijn wij op de hoogte van de meest recente bedreigingen.
Onze netwerken bevatten altijd multi-layered advanced threat protection. Dit houdt in dat er gebruik gemaakt wordt van Command-and-control detection, IPS (Intrusion Prevention System) en VPN. Hierdoor beschermen we jouw netwerk tegen schadelijk in- en uitgaand dataverkeer. Zo voorkomen we dat systemen worden besmet met malware en ransomware.
Door daarnaast gebruik te maken vanย Two-Factor Authenticationย creรซren we een tweede beveiligingslaag zodat gebruikers altijd veilig in kunnen loggen met een eenmalig wachtwoord.
Backups veilig en snel buiten de deur.
Financiรซle instellingen werken met grote hoeveelheden gevoelige data. Met Veeam Cloud Connect wordt high-end back-up software gebruikt om elke nacht een veilige cloudback-up te maken van de volledige kantooromgeving, inclusief omvangrijke data-archieven.
Onze technici denken mee over de back-upinrichting, zodat data-archieven veilig worden opgeslagen in ons datacenter, gevestigd in de Van Nelle Fabriek. Bij een calamiteit kan snel een back-up worden hersteld, of het nu gaat om de volledige werkomgeving, individuele workstations, of specifieke bestanden.
Er worden uitgebreide cloud Backup- en Disaster Recovery-oplossingen (BDR) geboden, afgestemd op elke omgeving. De mogelijkheden kunnen worden besproken tijdens een rondleiding in het datacenter.
Ons Donatieprogramma
Reset geeft in samenwerking metย leerwerkbedrijf Ecowareย enย Stichting Leergeldย oude computers weg aan gezinnen met minimale financiรซle middelen.
Zo ondersteunen we al onze klanten om duurzaam om te gaan met oude hardware en verzorgen we alle logistieke en administratieve rompslomp die hierbij komt kijken. Alle herstelde pcโs worden afgeleverd bij stichting Leergeld, die sociale uitsluiting van kinderen uit gezinnen met minimale financiรซle middelen voorkomt.
Transparante abonnementen
De prijzen van onze abonnementen zijn altijd duidelijk en voor elke klant hetzelfde. De abonnementen zijn flexibel en schaalbaar. Je IT-kosten voorspelbaar.
Bouw zelf je abonnement op
Je hebt zelf de kosten in de hand. De abonnementen en bestaan uit een vaste lage basisprijs die je zelf uitbreidt met add-ons.
Inclusief service en support
Geen factuur achteraf voor service en support. Dit zit inbegrepen in je vaste maandbedrijf. Wij houden niet van verrassingen, jij ook niet.
Flexibel en uitbreidbaar
Onze abonnementen schalen flexibel mee met jouw bedrijf. En ze zijn uit te breiden met tal van add-ons en externe licenties.
Contact met รฉรฉn van onze ICT adviseurs
Je kunt ons ook mailen op sales@reset.nl of bel met 088 7777 800