Laat ICT werken.

Zo kunt u zich concentreren op het ondernemen.

Wij zijn Reset. Wij zorgen ervoor dat organisaties zich geen zorgen meer hoeven te maken over ICT. Dat doen wij door ze te voorzien van betaalbare en kwalitatief hoogwaardige systemen, netwerken en oplossingen. En door altijd voor ze klaar te staan bij allerlei problemen of storingen.

Kennis. Technologie. Persoonlijke aandacht. Het zijn waarden waar wij bij Reset veel aandacht aan besteden. Wij zijn continu op zoek naar nieuwe manieren om onszelf en de ICT-omgevingen van onze klanten te verbeteren. Met passie en enthousiasme volgen we de nieuwste ontwikkelingen en technologieën op de voet. Waar mogelijk pakken wij deze op, optimaliseren wij ze en introduceren wij deze bij onze klanten.

Samen werken we keihard om alle doelstellingen van onze klanten te realiseren en hun ICT-omgevingen up-to-date te houden. Wij geven advies met verstand van zaken en proberen organisaties altijd op een goede, veilige en creatieve manier informatie te laten uitwisselen.

Neem contact met ons op

Reset Nederland

Telefoon: 088 7071 700
E-mail: servicedesk.nederland@reset.nl
Supportpagina: https://reset.nl/support


Reset Westland

Telefoon: 0174 200 300
E-mail: servicedesk.westland@reset.nl
Supportpagina: https://reset.nl/support

Of kom gewoon bij ons langs.

Ons bezoekadres

Reset
Hoefsmid 6
2292JJ Wateringen

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 08:00 t/m 17:30 uur

Er zitten dagelijks 32 medewerkers voor u klaar.

Bekijk al onze medewerkers

Waar zijn wij goed in?

Hoewel onze organisatie en ons klantenbestand door de jaren heen sterk gegroeid is, is onze focus nog steeds hetzelfde: onze klanten. Wij verdiepen ons in nieuwe klanten en proberen het contact daarna zoveel mogelijk door dezelfde personen te laten verlopen. Zo kunnen we u sneller voorzien van de juiste oplossing. Onze medewerkers lopen altijd voorop op het gebied van ICT en telecom. Daarnaast investeren wij in onze medewerkers door ze diverse workshops en webinars te laten volgen, waardoor zij uw organisatie altijd up-to-date kunnen houden.

‘De Servicedesk is het hart van onze organisatie’

Roland Ketel, Directeur Reset

Terug naar boven
Menu