Ondersteuning.
Op jouw manier.
Altijd de IT-ondersteuning zoals jij hem nodig hebt. Of het nu gaat om snelle hulp op locatie of 24/7 storingsdienst.
Ondersteuning
Wie staan er voor je klaar?
Onze support afdelingen
Elk team, van Field Service tot Engineering, zorgt voor passende en efficiënte oplossingen.
Field Service
Ondersteuning op locatie voor zowel gepland onderhoud als onverwachte incidenten.
Remote Support
Specialistische hulp beschikbaar via telefoon, chat of e-mail. Problemen worden direct opgelost of geëscaleerd indien nodig.
Engineering
Ontwerp, implementatie en onderhoud van IT-systemen. Ondersteuning bij complexe technische problemen om een stabiele en efficiënte IT-omgeving te waarborgen.
Onze technische afdelingen
- Vaste accountmanager
- Remote support
- Field-service team
- Cloud architect
- Security team
- Advanced support team
- Network operations team
- Management & directie
Directe ondersteuning bij al je vragen
Remote support
Onze afdeling Remote Support bestaat uit ervaren en getrainde specialisten die waar nodig direct toegang hebben tot al je systemen om snel en efficiënt ondersteuning te bieden.
Contactmethoden
Onze supportafdeling is bereikbaar via telefoon, e-mail en chat, zodat je altijd snel geholpen wordt op de manier die jou het beste uitkomt.
Microsoft-gecertificeerde specialisten
Ons team bestaat uit Microsoft-gecertificeerde specialisten met expertise in diverse IT-disciplines. Hierdoor kun je rekenen op de juiste kennis om problemen efficiënt op te lossen.
Directe ondersteuning
We bieden direct oplossingen voor verschillende onderdelen, zoals Microsoft 365, servers, infrastructuur en cloud. We kunnen op afstand je werkplek overnemen om problemen direct te bekijken en op te lossen.
Ondersteuning via chat
Chat is een handig alternatief voor bellen, waarmee je vragen kunt stellen of problemen kunt melden zonder je werkzaamheden te onderbreken.
Chat met specialisten
De juiste engineer kan meteen meekijken met jouw vraag.
Makkelijk contact
Blijf doorwerken terwijl je met ons chat. Zo verlies je geen tijd.
Eenvoudig terug te lezen
De berichten blijven beschikbaar, zodat je later altijd mee verder kan.
Bestanden delen
Je kunt eenvoudig screenshots of documenten delen.
Direct hulp ter plaatse
Ondersteuning op locatie
Onze Field Service-afdeling is ingericht om snel op locatie ondersteuning te bieden en hardware te leveren.
- Onderhoud en ondersteuning op locatie.
- Directe opvolging bij IT-incidenten.
- Snelle hardware leveringen
Periodiek onderhoud
Continue verbetering van je IT-omgeving
- Regelmatige bezoeken voor preventief onderhoud.
- Vaste engineer over de vloer.
- Uitvoer meerjarig onderhoudsplan.
24/7 ondersteuning
Dag en nacht bereikbaar bij kritieke storingen
Onze storingsdienst is 24/7 beschikbaar om incidenten direct op te volgen.
Ook in de avond en nacht bereikbaar
Onze storingsdienst is dag en nacht bereikbaar, ook in het weekend en met feestdagen.
Snel contact met een engineer
Onze storingsdienst is altijd beschikbaar en bereid om bij incidenten direct in actie te komen.
Communicatie meteen vastgelegd
Je meldt het incident via de chat van onze storingsdienst, waardoor meerdere collega's tegelijk kunnen meewerken.
Kom bij ons langs voor persoonlijke ondersteuning.
Bezoek ons Servicepunt
Op ons servicepunt in Delft staat altijd een specialist klaar om je direct te helpen met al je IT-vragen. Of het nu gaat om ondersteuning of het ophalen van accessoires, je kunt altijd bij ons binnenlopen.
Afspraak plannen
Je bent altijd welkom om bij ons binnen te lopen. Wil je er zeker van zijn dat de juiste specialist beschikbaar is? Plan dan eenvoudig een afspraak in onze agenda.
Trainingen in onze presentatieruimte
Wij geven praktische trainingen over hoe je slim en efficiënt met ICT kunt werken. Maak jezelf en je collega’s slimmer.
Inbegrepen in onze dienstverlening
Bits + Bytes Werkcafé
In onze vergaderhub bieden wij vijf verschillende ruimtes aan die u kunt reserveren voor jouw eigen vergaderingen.
Samenwerken met onze specialisten
Zoek een werkplek naast een van onze specialisten. Aarzel niet om hulp te vragen bij onderwerpen waarin wij je verder kunnen ondersteunen.
Vergaderen
In onze vergaderhub bieden wij vijf verschillende ruimtes aan die u kunt reserveren voor jouw eigen vergaderingen.
Onderhoud zit inbegrepen in je abonnement.
Je prijs per maand staat vast, zonder verrassingen achteraf.
Bouw zelf je abonnement op
Je hebt zelf de kosten in de hand. De abonnementen bestaan uit een vaste lage basisprijs die je zelf uitbreidt.
Inclusief service en support
Geen factuur achteraf voor service en support. Dit zit inbegrepen in je vaste maandbedrag. Wij houden niet van verrassingen, jij ook niet.
Wij groeien mee
Als jouw bedrijf, en of je wensen groeien, groeien wij met je mee. Onze dienstverlening is schaalbaar en uitbreidbaar.
Betrouwbare partners.
Waar we soms al meer dan 20 jaar mee samenwerken. Samen zorgen we voor betrouwbare dienstverlening en ondersteuning.
Contact met één van onze ICT adviseurs
Je kunt ons ook mailen op sales@reset.nl of bel met 088 7777 800