Ondersteuning.
Op jouw manier.

Altijd de IT-ondersteuning zoals jij hem nodig hebt. Of het nu gaat om snelle hulp op locatie of 24/7 storingsdienst.

Remote Support Service 8

Ondersteuning

Wie staan er voor je klaar?

Onze support afdelingen

Verschillende teams werken samen om je IT-omgeving optimaal te ondersteunen. 

Elk team, van Field Service tot Engineering, zorgt voor passende en efficiënte oplossingen.

Field Service

Ondersteuning op locatie voor zowel gepland onderhoud als onverwachte incidenten.

Remote Support

Specialistische hulp beschikbaar via telefoon, chat of e-mail. Problemen worden direct opgelost of geëscaleerd indien nodig.

Engineering

Ontwerp, implementatie en onderhoud van IT-systemen. Ondersteuning bij complexe technische problemen om een stabiele en efficiënte IT-omgeving te waarborgen.

Onze technische afdelingen

Directe ondersteuning bij al je vragen

Remote support

Onze afdeling Remote Support bestaat uit ervaren en getrainde specialisten die waar nodig direct toegang hebben tot al je systemen om snel en efficiënt ondersteuning te bieden.

Contactmethoden

Onze supportafdeling is bereikbaar via telefoon, e-mail en chat, zodat je altijd snel geholpen wordt op de manier die jou het beste uitkomt.

Microsoft-gecertificeerde specialisten

Ons team bestaat uit Microsoft-gecertificeerde specialisten met expertise in diverse IT-disciplines. Hierdoor kun je rekenen op de juiste kennis om problemen efficiënt op te lossen.

Directe ondersteuning

We bieden direct oplossingen voor verschillende onderdelen, zoals Microsoft 365, servers, infrastructuur en cloud. We kunnen op afstand je werkplek overnemen om problemen direct te bekijken en op te lossen.

Remote Support Service 4

Ondersteuning via chat

Chat is een handig alternatief voor bellen, waarmee je vragen kunt stellen of problemen kunt melden zonder je werkzaamheden te onderbreken.

Tablet telefoon links

Chat met specialisten

De juiste engineer kan meteen meekijken met jouw vraag.

Makkelijk contact

Blijf doorwerken terwijl je met ons chat. Zo verlies je geen tijd.

Eenvoudig terug te lezen

De berichten blijven beschikbaar, zodat je later altijd mee verder kan.

Bestanden delen

Je kunt eenvoudig screenshots of documenten delen.

Direct hulp ter plaatse

Ondersteuning op locatie

Onze Field Service-afdeling is ingericht om snel op locatie ondersteuning te bieden en hardware te leveren.

Werkplaats Microsoft 7
NOC Security 1

Periodiek onderhoud

Continue verbetering van je IT-omgeving

Een vaste engineer onderhoudt periodiek de IT-omgeving, controleert belangrijke punten en zorgt voor de nodige aanpassingen. Dankzij een meerjarig onderhoudsplan zijn kosten voorspelbaar en wordt uitval geminimaliseerd.

24/7 ondersteuning

Dag en nacht bereikbaar bij kritieke storingen

Onze storingsdienst is 24/7 beschikbaar om incidenten direct op te volgen.

Ook in de avond en nacht bereikbaar

Onze storingsdienst is dag en nacht bereikbaar, ook in het weekend en met feestdagen.

Snel contact met een engineer

Onze storingsdienst is altijd beschikbaar en bereid om bij incidenten direct in actie te komen.

Communicatie meteen vastgelegd

Je meldt het incident via de chat van onze storingsdienst, waardoor meerdere collega's tegelijk kunnen meewerken.

Telefoon alleen

Kom bij ons langs voor persoonlijke ondersteuning.

Bezoek ons Servicepunt

Op ons servicepunt in Delft staat altijd een specialist klaar om je direct te helpen met al je IT-vragen. Of het nu gaat om ondersteuning of het ophalen van accessoires, je kunt altijd bij ons binnenlopen.

Afspraak plannen

Je bent altijd welkom om bij ons binnen te lopen. Wil je er zeker van zijn dat de juiste specialist beschikbaar is? Plan dan eenvoudig een afspraak in onze agenda.

Trainingen in onze presentatieruimte

Wij geven praktische trainingen over hoe je slim en efficiënt met ICT kunt werken. Maak jezelf en je collega’s slimmer.

Remote Support Service 8

Inbegrepen in onze dienstverlening

Bits + Bytes Werkcafé

In onze vergaderhub bieden wij vijf verschillende ruimtes aan die u kunt reserveren voor jouw eigen vergaderingen.

Samenwerken met onze specialisten

Zoek een werkplek naast een van onze specialisten. Aarzel niet om hulp te vragen bij onderwerpen waarin wij je verder kunnen ondersteunen.

Vergaderen

In onze vergaderhub bieden wij vijf verschillende ruimtes aan die u kunt reserveren voor jouw eigen vergaderingen.

ICT Samenwerken Reset 5

Onderhoud zit inbegrepen in je abonnement.

Je prijs per maand staat vast, zonder verrassingen achteraf.

Bouw zelf je abonnement op

Je hebt zelf de kosten in de hand. De abonnementen bestaan uit een vaste lage basisprijs die je zelf uitbreidt.

Inclusief service en support

Geen factuur achteraf voor service en support. Dit zit inbegrepen in je vaste maandbedrag. Wij houden niet van verrassingen, jij ook niet.

Wij groeien mee

Als jouw bedrijf, en of je wensen groeien, groeien wij met je mee. Onze dienstverlening is schaalbaar en uitbreidbaar.

Betrouwbare partners.

Waar we soms al meer dan 20 jaar mee samenwerken. Samen zorgen we voor betrouwbare dienstverlening en ondersteuning.

Microsoft Solutions Partner logo
Microsoft QMTH Partner logo
Microsoft CSP Direct Partner logo
Amplify HO partner program logo
Microsoft Azure logo
HP Enterprise logo
Sophos Gold Partner Logo
Veeam Logo
3CX Silver Advance Silver Partner

Contact met één van onze ICT adviseurs

Je kunt ons ook mailen op sales@reset.nl of bel met 088 7777 800