Home/ICT Beheer
ICT Beheer 2017-08-24T22:22:31+00:00

ICT Beheer

Totaaloplossingen voor uw ICT-omgeving

On-site Support
Periodieke aanpassingen op locatie

Aanpassingen op locatie zijn noodzakelijk om uw ICT-omgeving optimaal te houden. Ons streven hierbij is om zo onzichtbaar mogelijk te werk te gaan zodat u geen vertragingen of hinder ondervindt van onze aanwezigheid. We maken gebruik van klantteams zodat u altijd een vaste accountmanager als aanspreekpunt heeft. Bij uw accountmanager kunt u terecht voor wensen en opdrachten maar ook voor vrijblijvend advies. Uw accountmanager zal u periodiek bezoeken om de laatste ontwikkelingen met u door te spreken. Ook engineers worden aan een klantteam gekoppeld; zo weet u precies wie u over de vloer krijgt en zijn zij volledig bekend met uw ICT-omgeving.

Meer over On-site Support

Servicedesk
Onze medewerkers staan 24/7 voor u klaar!

Wanneer u een storing heeft moet deze zo snel mogelijk verholpen worden. Om die reden is onze storingsdienst 24/7 bereikbaar. Daarnaast hebben we een eigen servicedesk waar onze gespecialiseerde medewerkers klaar zitten om uw vragen te beantwoorden. Ook hiervoor hanteren we ruime openingstijden; van 07.00 tot 21.00 zijn zij bereikbaar. Wilt u uw vraag stellen via Whatsapp of Chat op de website? Ook dit behoort tot de mogelijkheden. Zo bent u altijd verzekerd van hulp.

Meer over de servicedesk

Branches
Met deze branches hebben we extra ervaring

De ICT-omgeving van een onderwijsinstelling moet aan andere eisen voldoen dan die van een architectenbureau, dat is logisch. Maar waar zit dat verschil precies in? En wat zijn nou branchespecifieke eigenschappen om rekening mee te houden? Door jarenlange ervaring met diverse branches hebben we extra kennis opgedaan en kunnen we ons inmiddels branchespecialist noemen. We adviseren u graag op het gebied van hard- en software, maar houden u ook op de hoogte van nieuwe ICT ontwikkelingen binnen uw branche. Onze producten en diensten ontwikkelen we zelf waardoor ze naadloos aansluiten bij uw werkomgeving.

Wij vinden het belangrijk dat klanten zich bij ons thuis voelen. Omdat we zowel het klein MKB (<75 werkplekken) als het groot MKB (>75 werkplekken) bedienen brengt dat een uitdaging mee; beide segmenten vereisen immers een andere aanpak. Om hier goed mee om te gaan is er een tweedeling gemaakt in onze organisatie; Reset Westland en Reset Nederland. Zo kunnen we zowel diensten en (cloud) producten opleveren voor lokale ondernemers, maar leveren we bijvoorbeeld ook private cloud oplossingen voor grote organisaties.

Training & Advies
Wij geven onze kennis graag door

Wij geven geregeld trainingen en workshops over diverse onderwerpen. Wilt u hier aan deelnemen? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf zo op de hoogte van actuele onderwerpen. Maar ook als u een demonstratie of uitleg wilt over producten of diensten kunt u altijd contact met ons opnemen of even bij ons binnen lopen. We helpen u graag!

Blijf op de hoogte over trainingen & advies.