//Inloopavond
Inloopavond 2017-11-21T09:06:45+00:00

Gratis reparaties
voor bedrijven en werknemers
op onze Inloopavond

Elke laatste donderdag van de maand

Wat is de inloopavond?

Heeft u een laptop die ontzettend traag is geworden en waar nog nauwelijks op te werken valt? Of ergert u zich aan die ene applicatie die niet precies doet wat u wilt? Reset organiseert elke maand een speciale Inloopavond voor bedrijven en haar werknemers. Tijdens deze avond verhelpen wij volledig kosteloos dit soort problemen. Ook voor problemen aan privé hard- en software kunt u bij ons terecht. Terwijl u geniet van een kopje koffie zoeken wij naar de oplossing.

Om er zeker van te zijn dat wij u op de gewenste Inloopavond kunnen helpen, vragen wij u om aan te melden. Bent u dit echter vergeten of heeft u een spoedreparatie dan mag u uiteraard ook gewoon bij ons binnenlopen.

De Inloopavond vindt elke laatste donderdag van de maand plaats bij ons op locatie en duurt van 16:00 tot 20:00 uur.

“Ik ben langs geweest op de inloopavond met een zeer trage laptop. Deze is omgezet met een SSD en Windows 10 upgrade. Alles is naar tevredenheid uitgevoerd en ik ben zeer vakkundig geholpen. Het is echt een aanrader om dit op deze wijze uit te laten voeren.”

Ronald de Boer, Insituform

Meld u aan voor onze Inloopavond

Voorwaarden:
  • U hoeft (nog) geen klant te zijn om van de Inloopavond gebruik te maken
  • De Inloopavonden zijn bedoeld voor bedrijven en werknemers hiervan
  • U kunt tijdens de Inloopavonden met zowel zakelijke- als privé vragen of storingen bij ons terecht
  • Alleen werkzaamheden die tijdens de Inloopavond uitgevoerd kunnen worden zijn gratis
  • Als er voor een reparatie nieuwe hardware nodig is, dan worden de kosten hiervan (uiteraard in overleg) aan u doorbelast

“Via een collega was ik getipt over de inloopavonden bij Reset. Mijn externe harde schijf was toen net gecrasht en al mijn bestanden waren onleesbaar geworden. Ik had niet erg veel hoop dat ik mijn bestanden nog terug kon krijgen, omdat meerdere mensen het al hadden geprobeerd. In eerste instantie leek het de medewerkers van Reset ook niet te lukken, maar ze gaven niet zomaar op en wilden nog een paar dingen proberen na de inloopavond. Ze beloofden mij de volgende dag terug te bellen en dat deden ze ook, met goed nieuws! Ze hadden al mijn bestanden terug weten te krijgen en ze konden ze voor me op een nieuwe externe harde schijf zetten. Ik ben de medewerkers erg dankbaar dat ze echt alles hebben geprobeerd en dat het ze is gelukt! Super service, bedankt Reset!”

Manouk van Asten, Plus Tanthof