Cloud VoIP
Creëer meer mogelijkheden met uw telefonie en bespaar op uw telefoonnota.

We zijn er van overtuigd dat onze telefooncentrale in combinatie met VoIP de ideale telefonie voor uw bedrijf is.
Bekijkt u anders eens de volgende pagina’s.

Wat is VoIP?VoordelenFuncties

Uw telefooncentrale in de cloud

Steeds meer bedrijven en particulieren bellen via Internet (VoIP). Met Cloud VoIP kunt u niet alleen via uw (bestaande) internetverbinding goedkoper telefoneren, maar ook veel meer functionaliteiten toevoegen binnen uw organisatie. Zo kunt u onder andere zelf bepalen hoe en wanneer uw organisatie bereikbaar is voor uw klanten. Met Cloud VoIP kunt u regelen hoe er verbinding wordt gemaakt met toestellen, andere netwerken of telefooncentrales. Een VoIP-toestel is op iedere locatie met een internetverbinding te gebruiken. Op deze wijze kunnen u of uw werknemers plaatsonafhankelijk bereikbaar zijn op één en hetzelfde nummer. Bovendien belt u onderling altijd gratis. De ontwikkeling van de Cloud VoIP-centrale ligt volledig bij Reset. Bij een eventuele migratie realiseren wij dan ook altijd een naadloze overgang van traditionele telefonie naar VoIP. Hierna heeft u direct de beschikking over alle gemakken van een moderne telefooncentrale. Aangezien uw telefooncentrale in onze cloudomgeving staat, heeft u geen omkijken naar het beheer ervan. Indien u wijzigingen wilt doorvoeren, dan kunt u zelf de instellingen aanpassen via de webinterface. U kunt echter ook altijd contact opnemen met de Servicedesk van Reset.

Wat kost Cloud VoIP?

Met een Cloud VoIP-centrale van Reset heeft u de best passende oplossing voor de telefonie van uw organisatie. U kunt kiezen uit drie vormen van Cloud VoIP (Lite, Smart en Professional), die in het maximum aantal gebruikers en op functionaliteiten verschillen. Uiteraard kunnen wij ook voor uw bedrijf een telefooncentrale op maat ontwikkelen (Enterprise).


Cloud VoIP Lite

Met ons instapmodel kunt u tot maximaal 5 toestellen aansluiten op uw telefooncentrale en heeft u direct de beschikking over heel veel functies. Zo kunt u bijvoorbeeld klanten laten weten welke openingstijden uw bedrijf hanteert of een keuzemenu creëren. Ideaal voor de startende of kleine ondernemer.


Heel veel professionele en zakelijke telefoonfuncties
Maximaal 5 toestellen

€ 20,00 per maand*
    • Eénmalige setupkosten
      € 50,00 per centrale
      € 25,00 per toestel
    • Maandelijkse toestelkosten
      € 2,50 per stuk

Cloud VoIP Smart

Wilt u beschikken over alle functies van een moderne telefooncentrale en telt uw organisatie niet meer dan 20 medewerkers? Dan is Cloud VoIP Smart de juiste keuze. Aan te raden voor het midden- en kleinbedrijf en startende ondernemingen die een snelle groei verwachten.


Heel veel professionele en zakelijke telefoonfuncties
Maximaal 20 toestellen

€ 40,00 per maand*
    • Eénmalige setupkosten
      € 150,00 per centrale
      € 35,00 per toestel
    • Maandelijkse toestelkosten
      € 4,25 per stuk
      € 3,75 vanaf 5 stuks
      € 3,25 vanaf 10 stuks
      € 2,75 vanaf 15 stuks

Cloud VoIP Professional

Deze telefooncentrale geeft u alle beschikbare mogelijkheden van onze Cloud VoIP. U krijgt t.o.v. Smart extra functies, waaronder gespreksopname, wachtrij en een koppeling met uw CRM. Geschikt voor ondernemingen met veeleisende gebruikers van telefonie.


Al onze telefoonfuncties beschikbaar
Geen maximum aantal toestellen

€ 60,00 per maand*
    • Eénmalige setupkosten
      € 250,00 per centrale
      € 50,00 per toestel
    • Maandelijkse toestelkosten
      € 6,25 per stuk
      € 5,75 vanaf 5 stuks
      € 5,25 vanaf 10 stuks
      € 4,75 vanaf 15 stuks
      € 4,25 vanaf 20 stuks
      € 3,75 vanaf 25 stuks
      € 3,25 vanaf 50 stuks
      € 2,75 vanaf 100 stuks

Cloud VoIP Enterprise

Indien u meer functies wilt dan onze bestaande telefooncentrales, is het altijd mogelijk om uw wensen bij ons neer te leggen. Doordat wij de ontwikkeling van Cloud VoIP volledig in eigen beheer houden, kunnen wij met onze expertise altijd het juiste maatwerk leveren voor uw organisatie.


Al onze telefoonfuncties beschikbaar
Geen maximum aantal toestellen

Op aanvraag
    • Vraag uw accountmanager

* Abonnementsprijs (excl. telefoonnummers, nummerporteringen, gesprekstarieven of implementatie)

Veelgestelde vragen

Hoe moet Cloud VoIP aangesloten worden?

De interne telefoontoestellen worden aangesloten op de bestaande ICT infrastructuur. De verbindingen lopen over de IP datalaag van het netwerk of internet. Dit betekent dat u zeer flexibel bent in het aansluiten van de centrale en toestellen. Bijna elk vaste telefoontoestel beschikt over een extra netwerkaansluiting. Dat betekent dat u met één netwerkaansluiting zowel kunt bellen, als uw computer kunt aansluiten.

Welke koppelingen kan ik met Cloud VoIP maken?

Vanwege de nauwe integratie met het computernetwerk is het mogelijk om diverse softwareapplicaties live te koppelen aan de telefooncentrale. Het is bijvoorbeeld mogelijk om softwarepakketten of CRM systemen met één druk op de knop een toestel te laten bellen. Hierdoor is het niet meer nodig telefoonnummers in te toetsen.

Hoe werkt Cloud VoIP?

Hoe werkt Cloud VoIP?

Ferry Luijten

Accountmanager
088 707 1725

Heeft u vragen?

Stel hier direct uw vraag of bel ons gerust.
Rick Hebing

Accountmanager

0174 200 301
  • Contactgegevens

  • Welke vraag heeft u?

Terug naar boven
Menu