Uw eigen telefooncentrale in de cloud

Met Cloud VoIP krijgt uw organisatie in één keer een professionele telefooncentrale met heel veel functies. Zo bent u goed bereikbaar voor uw klanten en zorgt u er ook voor u dat geen oproepen meer mist. U hoeft geen grote investering in uw telefonie te doen: u betaalt een vast, laag bedrag per maand voor uw telefooncentrale en gebruikers. Met Cloud VoIP bent u bovendien verzekert dat wij in één keer alles regelen voor uw telefonie: van het aanvragen van (nieuwe) telefoonnummers, het installeren en configureren van uw telefooncentrale, tot aan de plaatsing van toestellen op uw locatie.

De meest voordelige en complete telefooncentrale

U heeft al een professionele telefooncentrale vanaf € 25,00 per maand. Reset kan bovendien uw telefooncentrale en toestellen op locatie plaatsen en configureren. We leveren de toestellen, benodigde switches en eventuele bekabeling. We zorgen uiteraard dat alles netjes werkt en kunnen indien gewenst een korte training geven aan uw medewerkers.

Maandelijkse kosten

Per telefooncentrale€ 20,00 per maand
Per toestel€ 5,00 per maand

Setupkosten (incl. installatie op locatie)

Per telefooncentrale€ 300,00
Per toestel€ 70,00
Uitleg telefooncentrale en toestellen
(groepssessie max. 5 personen)
€ 199,00

Setupkosten (excl. installatie op locatie)

Indien u over voldoende kennis van ICT en VoIP binnen uw organisatie beschikt, kunt u er ook voor kiezen om de plaatsing en configuratie zelf te doen. Mocht u hier voor kiezen dan gelden onderstaande setupkosten (en komende bovenstaande uiteraard te vervallen).

Per telefooncentrale€ 150,00
Per toestel€ 35,00

De 10 meest gebruikte functies

Hieronder vindt u de functies die onze klanten het meest gebruiken of instellen. Onze telefooncentrales hebben echter nog veel meer functies. U kunt deze bij zowel Cloud VoIP als de PBX gebruiken voor uw organisatie.

1. Belplan met belgroep(en)

Wilt u dat er meerdere telefoons overgaan wanneer uw organisatie of afdeling gebeld wordt? Of wilt u dat eerst telefoon A overgaat en vervolgens pas telefoon B? Samen met Reset stellen we altijd het ideale belplan voor uw werknemers samen.

2. Aanmelden

Uw werknemers kunnen op alle toestellen die aangesloten zijn op uw telefooncentrale zich aanmelden. Hierdoor kunnen ze met een vast nummer overal bereikbaar zijn, ook met flexplekken en thuiswerken.

3. Keuzemenu

Met een keuzemenu kunt u klanten of relaties direct naar de juiste persoon of afdeling dirigeren (“Kies 1 voor …, kies 2 voor … of kies 3 voor …”).

4. Meldingen

Door middel van ingesproken teksten kunt u bellers welkom heten (“Welkom bij bedrijf X”) of meer informatie geven (“Voor spoed kunt u bellen met 088 1234567”). De beller krijgt een dergelijke melding te horen voordat het gesprek doorgaat naar de volgende stap in het belplan.

5. Gespreksopname

Alle gesprekken die via uw telefooncentrale worden verwerkt kunnen digitaal worden opgenomen. Nadat het gesprek is beëindigd kan een gesprek automatisch opgeslagen worden in een map, gesorteerd op datum en telefoonnummer.

6. Doorschakelen

Bent u tijdelijk niet bereikbaar via uw telefooncentrale? Dan kunt u inkomende gesprekken automatisch doorschakelen naar een ander (mobiel) nummer.

7. Openingstijden

U kunt precies aangeven wanneer uw werknemers bereikbaar zijn en uw belplan actief moet zijn. Buiten uw kantoortijden om kunt u andere functies activeren (bijvoorbeeld Doorschakelen of Meldingen).

8. Wachtrij met muziek

Met wachtmuziek en informatie over hoeveel wachtenden er zijn geeft u op professionele wijze een positievere wending aan het niet direct kunnen beantwoorden.

9. Dashboard

Wij bieden een desktopapplicatie aan waarmee u extra functies voor uw telefooncentrale krijgt. Zo kunt u zien of collega’s beschikbaar zijn, gesprekshistorie opvragen of toegang krijgen tot een adressenboek.

10. Lijnidentificatie

U kunt uw werknemers door middel van ingesproken teksten beter laten anticiperen op inkomende gesprekken. Zo kan een werknemer te weten komen voor welk doeleinde een telefoontje binnenkomt.

Bekijk alle functies van onze telefooncentrales

Belangrijkste voordelen van Cloud VoIP

Bereikbaarheid

Door een goed belplan voor uw organisatie in te stellen kunt u ervoor zorgen dat een oproep altijd op het juiste moment bij de juiste persoon terechtkomt. Ook kunt u ieder toestel (vast, DECT of mobiel) inzetten om uw bereikbaarheid te vergroten.

Functies

Met Cloud VoIP beschikt u in één keer over een professionele telefooncentrale binnen uw organisatie. Met de vele beschikbare functies kunt u er snel voor zorgen dat uw klanten altijd de juiste respons krijgen.

Geen grote investering

U hoeft geen grote investering in uw telefonie te doen: u betaalt een vast, laag bedrag per maand voor uw telefooncentrale en gebruikers.

Geen hardware

Uw telefooncentrale wordt gehosted op onze hardware in ons datacenter. Hierdoor heeft u zelf geen omkijken meer naar hardware en bent u altijd verzekerd van onderhoud aan uw telefooncentrale.

Schaalbaar

Het aantal gebruikers van uw telefooncentrale kan gemakkelijk met uw organisatie meegroeien. U heeft de mogelijkheid om snel en eenvoudig gebruikers aan- of af te melden.

Maatwerk

Naast de vele functies die wij standaard aanbieden bij onze telefooncentrales, kunnen wij altijd maatwerk verzorgen. Zo kunnen wij diverse koppelingen realiseren, waardoor uw telefooncentrale en applicaties informatie met elkaar kunnen uitwisselen.


Veelgestelde vragen

Wat heb ik nodig om te kunnen bellen met VoIP?

Het is belangrijk dat u beschikt over een stabiele en snelle internetverbinding. Indien u twijfelt over de snelheden die er gerealiseerd kunnen worden op uw locatie, dan kunt u altijd een kwalificatie door ons laten uitvoeren.

Wat doe ik met mijn huidige telefonie en/of bestaande telefoonnummers?

Wij helpen u graag met het opzeggen van uw huidige abonnementen. Ook kunnen wij al uw bestaande telefoonnummers meenemen en werkend maken met uw nieuwe telefooncentrale.

Kan ik mijn huidige telefoontoestellen blijven gebruiken?

Dat is afhankelijk van het merk en type toestel dat u heeft. Wij helpen u graag met het controleren hiervan of het uitzoeken van geschikte alternatieve toestellen.

Kan Reset de telefooncentrale en toestellen ook komen plaatsen?

Graag zelfs. Wij regelen het liefst alles voor uw VoIP-telefonie en nieuwe telefooncentrale. Van het aanvragen van telefoonnummers tot het plaatsen en configureren van uw telefooncentrale en toestellen bij u op locatie. Wanneer wij alles voor u mogen regelen, weet u bovendien altijd bij wie u moet zijn voor ondersteuning of vragen.

Terug naar boven